Tři vychytávky v RAYNET CRM, které vám okamžitě přirostou k srdci

Tři vychytávky v RAYNET CRM, které vám okamžitě přirostou k srdci
Tři vychytávky v RAYNET CRM, které vám okamžitě přirostou k srdci
Tři vychytávky v RAYNET CRM, které vám okamžitě přirostou k srdci
Tři vychytávky v RAYNET CRM, které vám okamžitě přirostou k srdci
Tři vychytávky v RAYNET CRM, které vám okamžitě přirostou k srdci
Když nám předevčírem jeden ze zákazníků vyčítal, že jsme mu zatajili, jak snadno se dá ovládat kalendář, museli jsme se nad sebou zamyslet. Co když je takových oblastí více?! Šli jsme do sebe a vybrali 3 „triky“, které sami často používáme. Tady jsou!

1. Mocné pravé tlačítko

Výborná pomůcka pro čištění kalendáře, kterou používáme tak často, jak jen to jde. Kliknutím na pravé tlačítko myši nad jakoukoliv Aktivitou v Kalendáři se objeví seznam akcí. Dalším kliknutím akci provedete. Hotovo.

Nejradši samozřejmě úkoly i schůzky označujeme za splněné, ale když není zbytí, použijeme dva kliky i pro přesun úkolu na později… (ale to vám samozřejmě nedoporučujeme, že;)

2. Okamžitý úklid v záložkách

Málo známá záchranná funkce pro všechny, kteří se občas nechají zahltit desítkami nových záložek.

Až na vás příště bude svítit podobná záplava, zkuste kliknout pravým tlačítkem na libovolnou hlavní záložku a zvolit Zavřít všechny nezměněné záložky. Automaticky se zavřou veškeré záložky, ve kterých nemáte neuložené změny. Ušetříte tím čas, který byste jinak strávili zavíráním jedné záložky po druhé.

3. Oblíbené položky – bez hledání a rychle

Všimli jste si malé hvězdičky v levém horním rohu každého záznamu? Když na ni zkusíte kliknout, zařadíte ji do seznamu oblíbených položek.

Seznam oblíbených položek si pak snadno aktivujete přímo na Nástěnce (tlačítkem Přidat nový panel – Oblíbené položky). Záznamy, se kterými nejčastěji pracujete, tak budete mít stále po ruce – doslova na jedno kliknutí.

Máte vlastní tip na užitečnou funkci v RAYNET CRM? Nebo vám naopak nějaká chybí? Jsme vděční za každý podnět!