Vánoční novinky v RAYNET CRM

 
Neseme vám novinky, poslouchejte. Z RAYNETí krajiny, pozor dejte. Rozesílání pozvánek na události přímo ze CRM, vytváření faktur rovnou z objednávek nebo hromadné úpravy faktur. Tak čtěte pilně a neomylně.

#1 Filtrujte zákazníky podle (ne)prodaných produktů

Jestli už jste někdy uvažovali nad tím, které produkty vaši stávající klienti neodebrali, tak jste uvažovali jako správní obchodníci. Této taktice se říká cross-selling a v RAYNETu teď najdete vylepšené filtrování, díky kterému se vám bude "křižný prodej" dělat snáze. 

Jak to funguje? V Pokročilém filtru najdete nyní Filtrování klientů podle prodaných/neprodaných produktů. Můžete si definovat, kdo jsou vaši klienti (např. Stav = Aktuální, Vztah = Odběratel) a pak vybíráte, které produkty od vás ještě neodebrali.

 

Ve výsledném výběru dostáváte klienty, které můžete oslovit s nabídkou. Klienty můžete vybírat i podle odebraných či neodebraných produktových řad a dál výběr zpřesňovat pomocí kategorie a štítku produktu, či data uskutečnění obchodu.

#2 Filtrujte podle více štítků najednou

Do Pokročilého filtru jsme přidali možnost filtrovat podle více Štítků najednou. Pokud při filtrování použijete vícero štítků, ve výběru se objeví všechny záznamy, které alespoň jeden ze zadaných štítků obsahují.

A pokud potřebujete jít ještě o krok dál a přidávat štítkům podmínky “and” nebo “or”, můžete to provést kliknutím na daný štítek. Povinný výběr (“and”) podmiňuje, že ve výběru mohou být pouze záznamy, které přímo obsahují tento štítek. Variabilní výběr (“or”) pak do výsledku filtrování zahrne všechny záznamy, které obsahují alespoň jeden z variabilních štítků. 

Variabilní a povinný štítek

#3 Odešlete fakturu e-mailem přímo ze CRM

Ťukněte fakturu e-mailem klientovi rovnou z RAYNETu. Na konkrétní faktuře vyberte v nabídce Odeslat fakturu e-mailem. Pokud máte zapnuté sestavy v jiných jazycích, můžete je využít i u faktur. Obsah e-mailu můžete volně editovat, poslat i dodací list a připojit další přílohy.

#4 Zobrazte si kumulativní vývoj prodeje

Když sledujete nějaký obchodní cíl, třeba za daný rok, můžete si zobrazit kumulativní vývoj prodeje a uvidíte, kolik vám ještě do dosažení cíle zbývá nebo jestli už je splněno. V Analýze Vývoj prodeje přibyla možnost Zobrazit kumulativně. Najetím kurzorem na konkrétní sloupec v grafu uvidíte přírůstek například za daný měsíc (zelená barva) a kolik jste celkem utržili za předchozí zobrazené měsíce (oranžová barva).

Zobrazit kumulativně

Navíc zaškrtnutím políčka Porovnat s předchozím rokem zjistíte, jak si aktuálně vedete v porovnání s loňskem.

Porovnat s předchozím rokem

#5 Analyzujte obchodní případy podle předpokládaného zisku

Analýza Pipeline zobrazuje všechny otevřené obchodní případy, tedy ty, které jsou aktuálně ve hře. Nově si teď můžete obchodní případy analyzovat nejen podle Konečných cen, ale taky podle Předpokládaného zisku.

#6 Pozvánku na událost rozešlete přímo ze CRM

Některé události je dobré připomínat. Proto jsme přidali funkci, se kterou pošlete e-mailem pozvánku na událost všem jejím účastníkům přímo z RAYNETu. Princip je stejný jako u schůzek. Stačí v události kliknout na tlačítko Akce a pak vybrat Odeslat událost e-mailem.

 

#7 Filtrujte Analýzy podle volitelných polí

Nyní už můžete filtrovat Analýzy podle volitelných polí. Volitelná pole zobrazíte kliknutím na tlačítko Zobrazit více parametrů

 

Nezapomeňte si ale v Nastavení volitelných polí zaškrtnout box V pokročilých filtrech. Teprve pak volitelná pole v analýzách uvidíte.

V pokročilých filtrech

#8 Upravte si podpis dle libosti

Podpis pro odesílání nabídek a faktur e-mailem si teď můžete nastavit sami. Koukněte do Můj profil a tam klikněte na Podpis. Případně vám podpis může upravit administrátor – tuto novou funkci najde v Nastavení > Správa uživatelů > Profil vybraného uživatele.

Upravte si podpis dle libosti

#9 Vytvořte fakturu rovnou z objednávky

Kratší cestičky k vytváření faktur přijdou vždycky vhod. Faktury už klidně můžete tvořit z detailu Objednávky. Má to tu výhodu, že se vám automaticky přenesou Fakturační a Dodací údaje. Takže další minutka k dobru.

#10 Vytvořte fakturu pro přenesenou daňovou povinnost

Tahle vychytávka udělá radost všem stavebníkům. Stavební firmy totiž často chystají faktury, kde je plátcem DPH zákazník. U faktury klikněte na tlačítko Akce, přejeďte kurzorem na Nastavení a pak už jen klikněte na Nastavit režim přenesení daňové povinnosti.

#11 Upravujte faktury hromadně

Potřebujete u faktur změnit kategorii, ale při představě jednotlivého proklikávání máte vrásky na čele? Tak tomu už je konec. V Seznamovém pohledu faktur přibyla funkce Hromadná změna, díky které u faktur hromadně změníte Kategorii, Vlastníka, Štítky i Bezpečnostní úroveň.

Upravujte faktury hromadně

#12 Exportujte běžnou nebo zálohovou fakturu do iDokladu

Pikantní novinku máme i pro ty, kteří mají RAYNET CRM propojený s iDokladem. Při exportu si teď můžete vybrat, zda se v iDokladu založí běžná, nebo zálohová faktura. V Nastavení přibyla hodnota Výchozí doklad, ve které admin přednastaví, zda se bude při exportu dokladů automaticky nabízet Faktura, nebo Zálohová faktura.