Evidence více typů obchodu

 
Není obchod jako obchod, a proto jsme pro vás připravili funkci „Evidence více typů obchodu”. Nejvíc nad ní zajásáte, pokud obchodujete více způsoby, například když prodáváte koloběžky a zároveň je opravujete. Fáze průběhu obchodu si nyní v RAYNETu nastavíte podle svých potřeb.

Jak to funguje?

Funkci si aktivujete v Nastavení > Rozšíření > Evidence více typů obchodu. Nejdřív pojmenujete stavy obchodních případů, které používáte teď, čímž vznikne první typ obchodu.  

 

Potom podle svých potřeb přidáte nové typy obchodů a přiřadíte jim potřebné stavy. Můžete si je samozřejmě i obarvit tak, jak jste zvyklí. Typů obchodu si můžete vytvořit kolik chcete, respektive kolik budete potřebovat.

 

Typy obchodu pak najdete napříč celým CRM – na obchodní nástěnce, v analýzách, seznamových pohledech, v exportech i na nástěnce.

 

Pokud se vám k této funkci honí hlavou nějaké otázky, pište nebo volejte MaMaZu, rády vám pomůžou.