Jediný kalendář se kterým zlepšíte vztahy se zákazníky

 
Jediný kalendář, díky kterému si budujete historii vztahu s každým zákazníkem. A taky v něm vidíte, kde která obchodnická hlava zrovna lítá.

Oproti běžným sdíleným kalendářům má ten RAYNETí jednu výhodu. Všechny aktivity se snaží navazovat na vaše klienty a prodeje, kterých se reálně týkají. Takže pokud si do RAYNET CRM poctivě plánujete svoji obchodní agendu, důležité telefonáty, postřehy ze schůzek nebo poznámky k úkolům, časem si vytvoříte pěkně košatý balík informací o každém zákazníkovi. Kdykoliv se pak můžete podívat:

  • co všechno už máte s klientem za sebou
  • kdo s ním kdy komunikoval a s jakým výsledkem
  • jaké obchody se vám podařily dohodnout
  • kdy to skřípalo, a jak se to podařilo vyřešit
  • nebo třeba kdy jste se viděli naposledy

Vaši klienti tak budou mít oprávněný pocit, že je doopravdy znáte. I po několika letech totiž snadno zalovíte v historii společného příběhu a připomenete si vše podstatné.

Vztahy se zákazníky tak neohrozí ani odchod některého člena obchodního týmu – jeho nástupce na práci kolegy plynule naváže.

Navazující aktivitu (followup) vytvoříte na 2 kliknutí

RAYNETí kalendář neholduje datlování. Plánování followupů je proto otázka dvou kliknutí. Stačí použít pravé tlačítko myši nad libovolnou aktivitu ve vašem kalendáři, zvolit naplánovat další krok a vše potřebné se předvyplní za vás. Stejně jednoduše jde z kalendáře vytvořit i nový obchodní případ. #není čas, ztrácet čas.

 

Propojte si RAYNET s kalendáři, které už používáte

CRM kalendář není sólista, proto jej můžete propojit s dalšími aplikacemi, které používáte.

Synchronizace s Google kalendářem

Propojení s Google kalendářem funguje obousměrně. To znamená, že

  • aktivity můžete upravovat nejen v RAYNETu, ale i z prostředí Google kalendáře,
  • záznamy vytvořené v Google kalendáři zvládnete přiřadit ke konkrétním kontaktům nebo obchodním případům.

Podívejte se na videonávod, jak propojení nastavit:

 

Kompletní návod s obrázky najdete tady.

Synchronizace s iPhone – iOS kalendářem

V jablečných kalendářích si můžete snadno zkontrolovat, co vás podle RAYNETu čeká. Aktivity ze CRM ale do svého zařízení přenášíte pouze pro čtení. Propojení funguje jednosměrně a upravovat záznamy tak jde výhradně v RAYNETu. V 95% případů to ale nebude vadit, slibujeme. Obchodní aktivity je totiž nejpřirozenější plánovat přímo tam, kde jsou k dispozici také všechna ostatní obchodní data a údaje o zákaznících. (V RAYNETu ;)

Nastavení zvládnete na pár kliknutí, stačí zjistit adresu vašeho CRM kalendáře a tu přepsat v iPhonu do sekce Nastavení > Hesla a účty, kam přidáte další účet, respektive další odebíraný kalendář. Podívejte se na návod k propojení krok za krokem.

Pokud propojení ihned nezafunguje, stačí zařízení restartovat. Jsme sice ve 21. století, ale magická formule "vypnout a zapnout" je stále platná :)

Synchronizace s iCal

Pomocí funkce iCal si můžete RAYNETí kalendář přenést i do ostatních zařízení a aplikací. Třeba do Outlooku, Thunderbirdu nebo vašeho blackberry zařízení. Návod s obrázky si prohlédněte tady.

Odlište aktivity různými barvami

 

"...A přitom taková blbost!" Občas dokáže i drobný detail posunout věci významně dopředu. U obchodního kalendáře je to za nás barevné odlišení aktivit podle toho, o co se jedná. V raynetím týmu například odlišujeme:

  • osobní jednání červeně,
  • dohodnutou komunikaci s klienty žlutě,
  • interní úkoly šedě
  • a soukromé záležitosti zeleně

Na první dobrou tak víme, kdo a co řeší, i kde je prostor pro společné porady a přepadové akce.