Oproti běžným sdíleným kalendářům má ten RAYNETí jednu výhodu. Všechny aktivity se snaží navazovat na vaše klienty a prodeje, kterých se reálně týkají. Takže pokud si do RAYNET CRM poctivě plánujete svoji obchodní agendu, důležité telefonáty, postřehy ze schůzek nebo poznámky k úkolům, časem si vytvoříte pěkně košatý balík informací o každém zákazníkovi. Kdykoliv se pak můžete podívat:
- co všechno už máte s klientem za sebou
- kdo s ním kdy komunikoval a s jakým výsledkem
- jaké obchody se vám podařily dohodnout
- kdy to skřípalo, a jak se to podařilo vyřešit
- nebo třeba kdy jste se viděli naposledy
Vaši klienti tak budou mít oprávněný pocit, že je doopravdy znáte. I po několika letech totiž snadno zalovíte v historii společného příběhu a připomenete si vše podstatné.
Vztahy se zákazníky tak neohrozí ani odchod některého člena obchodního týmu – jeho nástupce na práci kolegy plynule naváže.
Navazující aktivitu (followup) vytvoříte na 2 kliknutí
RAYNETí kalendář neholduje datlování. Plánování followupů je proto otázka dvou kliknutí. Stačí použít pravé tlačítko myši nad libovolnou aktivitu ve vašem kalendáři, zvolit naplánovat další krok a vše potřebné se předvyplní za vás. Stejně jednoduše jde z kalendáře vytvořit i nový obchodní případ. #není čas, ztrácet čas.
Propojte si RAYNET s kalendáři, které už používáte
CRM kalendář není sólista, proto jej můžete propojit s dalšími aplikacemi, které používáte.
Synchronizace s Google kalendářem
Propojení s Google kalendářem funguje obousměrně. To znamená, že
- aktivity můžete upravovat nejen v RAYNETu, ale i z prostředí Google kalendáře,
- záznamy vytvořené v Google kalendáři zvládnete přiřadit ke konkrétním kontaktům nebo obchodním případům.
Podívejte se na videonávod, jak propojení nastavit:
Kompletní návod s obrázky najdete tady.
Synchronizace s iPhone – iOS kalendářem
V jablečných kalendářích si můžete snadno zkontrolovat, co vás podle RAYNETu čeká. Aktivity ze CRM ale do svého zařízení přenášíte pouze pro čtení. Propojení funguje jednosměrně a upravovat záznamy tak jde výhradně v RAYNETu. V 95% případů to ale nebude vadit, slibujeme. Obchodní aktivity je totiž nejpřirozenější plánovat přímo tam, kde jsou k dispozici také všechna ostatní obchodní data a údaje o zákaznících. (V RAYNETu ;)
Nastavení zvládnete na pár kliknutí, stačí zjistit adresu vašeho CRM kalendáře a tu přepsat v iPhonu do sekce Nastavení > Hesla a účty, kam přidáte další účet, respektive další odebíraný kalendář. Podívejte se na návod k propojení krok za krokem.
Pokud propojení ihned nezafunguje, stačí zařízení restartovat. Jsme sice ve 21. století, ale magická formule "vypnout a zapnout" je stále platná :)
Synchronizace s iCal
Pomocí funkce iCal si můžete RAYNETí kalendář přenést i do ostatních zařízení a aplikací. Třeba do Outlooku, Thunderbirdu nebo vašeho blackberry zařízení. Návod s obrázky si prohlédněte tady.
Odlište aktivity různými barvami
"...A přitom taková blbost!" Občas dokáže i drobný detail posunout věci významně dopředu. U obchodního kalendáře je to za nás barevné odlišení aktivit podle toho, o co se jedná. V raynetím týmu například odlišujeme:
- osobní jednání červeně,
- dohodnutou komunikaci s klienty žlutě,
- interní úkoly šedě
- a soukromé záležitosti zeleně
Na první dobrou tak víme, kdo a co řeší, i kde je prostor pro společné porady a přepadové akce.