Igor Gulaš se ve finančním sektoru pohybuje od roku 2015. Coby finanční poradce svým klientům pomáhá mj. s investicemi, spořením nebo nastavením vhodného pojištění. „Mým cílem je spokojenost, finanční gramotnost klienta, budování jeho majetku a následná péče.“
Co se dozvíte?
- Proč Igor Gulaš potřeboval CRM
- Co mu nedokázala nabídnout jiná řešení
- Jaké výzvy má aktuálně před sebou
Rozhodnuto za 3 dny
Igor Gulaš působí jako finanční poradce už téměř 10 let. Stará se o portfolia klientů, řeší smlouvy a pracuje s velkým množstvím dat. K jejich správě dříve využíval Excel, jak ale sám říká, takové řešení mu v několika ohledech znepříjemňovalo práci. A protože neustále přemýšlí, jak věci zlepšovat, rozhodl se pro sebe a svůj tým vyhledat CRM.
Do výběru se Igorovi dostalo několik nástrojů, u některých ale vnímal, že jsou zaměřené spíše na velké korporace a nevyhovují tak jeho konkrétnímu případu.
„RAYNET jsem vlastně našel jako první a jeho nastavení mi dávalo největší smysl – s ohledem na to, jak jsem chtěl CRM využívat. Dokážu si v něm třeba upravit vlastní volitelná pole, což mi ostatní řešení nedokázaly nabídnout. Hned po třech dnech od startu zkušebního období jsem se rozhodl, že si nástroj zaplatím.“
S nastavením systému Igorovi následně pomohl kolega, kterého potkal na školení: „Říkal jsem mu, že nově zkouším RAYNET a on odpověděl, že na něm vystavěl celou svou firmu. Párkrát jsme se potom potkali a on mi pomohl vše doklepnout.“
3 problémy, které mělo CRM vyřešit
3 zásadní požadavky na nové CRM
Data ve vlastní správě
„Velmi nám to zjednodušilo evidenci klientů a dohledávání informací. Je to citelný pokrok,“ říká Igor k tomu, jaký efekt mělo zavedení CRM do každodenní práce. Celkové zpřehlednění dat a jednoduchost jejich správy vnímá jako hlavní benefit.
„Mít pro každého klienta vlastní kartu, kterou lze jednoduše propojit s dalšími, to je velká pomoc. Dneska, když mi klient zavolá s nějakou otázkou, si můžu velmi rychle otevřít RAYNET, tam jeho historii a přesně vidím, co všechno u mě má a kam směřuje jeho dotaz.“
Oceňuje ale taky možnost sdílení poznámek v týmu a přidávání upozornění na konkrétní události, např. když klientovi končí platnost občanského průkazu. S nasazením RAYNETu dle Gulaše odpadla neefektivita při pravidelných schůzkách s klienty, kdy se řeší vícero smluv či produktů.
„Z časového hlediska nám to dost ulehčuje práci. Když potřebuju vidět, jaké setkání mám v tomto týdnu nebo jaké smlouvy a v jakých výškách se uzavřely, můžu si je přes filtr jednoduše dohledat a udělat si základní analýzu.“
Coby finanční poradce, který pracuje v síti velké společnosti, současně vnímá výhodu v tom, že má díky vlastnímu CRM důležité klientské údaje a databáze ve své správě. „Kdyby se jednoho dne stalo, že bych odešel, informace, se kterými pracuju, mi zůstanou. A to je v tomto oboru velký benefit.“
Tip > Finanční poradci evidují o svých klientech spoustu dat, ve kterých potřebují mít dobrý přehled. V RAYNETu na vás myslíme a připravili jsme pro tuto situaci šablonu přesně pro vaše potřeby.
Aktuální výzvy a plány
Protože chce Igor Gulaš svou práci neustále posouvat, pozornost v rámci RAYNETu aktuálně zaměřil hlavně na automatizaci a e-maily, pomoci kterých chce ještě zlepšit komunikaci se svými klienty, např. formou připomenutí důležitých úspěchů a milníků. Rozjet chce taky pravidelný newsletter s informacemi ze světa trhu: „Chci se opět posunout o další úroveň. Pořád zkrátka vymýšlím něco nového a RAYNET mi v tom teď pomáhá.“
Díky RAYNETu teď Igor Gulaš:
- Získal lepší přehled nad kompletní evidencí dat.
- Má jistotu, že důležitá data zůstávají v jeho správě.
- Může efektivně zlepšovat svou komunikaci s klienty.