Zavedení RAYNETu je pro mě citelný pokrok

Zavedení RAYNETu je pro mě citelný pokrok
Igor Gulaš neustále přemýšlí, jak zefektivňovat svou práci. A protože coby finanční poradce spravuje velké množství klientských dat, rozhodl se pro sebe a svůj tým vyhledat vhodné CRM, které nahradí stávající řešení. Volba padla na RAYNET, který mu dle vlastních slov dával od začátku největší smysl.

Igor Gulaš se ve finančním sektoru pohybuje od roku 2015. Coby finanční poradce svým klientům pomáhá mj. s investicemi, spořením nebo nastavením vhodného pojištění. „Mým cílem je spokojenost, finanční gramotnost klienta, budování jeho majetku a následná péče.“

Co se dozvíte?

  1. Proč Igor Gulaš potřeboval CRM
  2. Co mu nedokázala nabídnout jiná řešení
  3. Jaké výzvy má aktuálně před sebou

Rozhodnuto za 3 dny

Igor Gulaš působí jako finanční poradce už téměř 10 let. Stará se o portfolia klientů, řeší smlouvy a pracuje s velkým množstvím dat. K jejich správě dříve využíval Excel, jak ale sám říká, takové řešení mu v několika ohledech znepříjemňovalo práci. A protože neustále přemýšlí, jak věci zlepšovat, rozhodl se pro sebe a svůj tým vyhledat CRM.

Do výběru se Igorovi dostalo několik nástrojů, u některých ale vnímal, že jsou zaměřené spíše na velké korporace a nevyhovují tak jeho konkrétnímu případu. 

„RAYNET jsem vlastně našel jako první a jeho nastavení mi dávalo největší smysl – s ohledem na to, jak jsem chtěl CRM využívat. Dokážu si v něm třeba upravit vlastní volitelná pole, což mi ostatní řešení nedokázaly nabídnout. Hned po třech dnech od startu zkušebního období jsem se rozhodl, že si nástroj zaplatím.“

S nastavením systému Igorovi následně pomohl kolega, kterého potkal na školení: „Říkal jsem mu, že nově zkouším RAYNET a on odpověděl, že na něm vystavěl celou svou firmu. Párkrát jsme se potom potkali a on mi pomohl vše doklepnout.“

3 problémy, které mělo CRM vyřešit

Zjednodušení evidence klientů
Vytvoření vlastní databáze
Celkové zpřehlednění komunikace

3 zásadní požadavky na nové CRM

Přístupnost celého systému
Nastavení volitelných polí
Funkční kalendář

Data ve vlastní správě

„Velmi nám to zjednodušilo evidenci klientů a dohledávání informací. Je to citelný pokrok,“ říká Igor k tomu, jaký efekt mělo zavedení CRM do každodenní práce. Celkové zpřehlednění dat a jednoduchost jejich správy vnímá jako hlavní benefit. 

„Mít pro každého klienta vlastní kartu, kterou lze jednoduše propojit s dalšími, to je velká pomoc. Dneska, když mi klient zavolá s nějakou otázkou, si můžu velmi rychle otevřít RAYNET, tam jeho historii a přesně vidím, co všechno u mě má a kam směřuje jeho dotaz.“

Oceňuje ale taky možnost sdílení poznámek v týmu a přidávání upozornění na konkrétní události, např. když klientovi končí platnost občanského průkazu. S nasazením RAYNETu dle Gulaše odpadla neefektivita při pravidelných schůzkách s klienty, kdy se řeší vícero smluv či produktů.

„Z časového hlediska nám to dost ulehčuje práci. Když potřebuju vidět, jaké setkání mám v tomto týdnu nebo jaké smlouvy a v jakých výškách se uzavřely, můžu si je přes filtr jednoduše dohledat a udělat si základní analýzu.“

Coby finanční poradce, který pracuje v síti velké společnosti, současně vnímá výhodu v tom, že má díky vlastnímu CRM důležité klientské údaje a databáze ve své správě. „Kdyby se jednoho dne stalo, že bych odešel, informace, se kterými pracuju, mi zůstanou. A to je v tomto oboru velký benefit.“

Tip > Finanční poradci evidují o svých klientech spoustu dat, ve kterých potřebují mít dobrý přehled. V RAYNETu na vás myslíme a připravili jsme pro tuto situaci šablonu přesně pro vaše potřeby.

Aktuální výzvy a plány

Protože chce Igor Gulaš svou práci neustále posouvat, pozornost v rámci RAYNETu aktuálně zaměřil hlavně na automatizaci a e-maily, pomoci kterých chce ještě zlepšit komunikaci se svými klienty, např. formou připomenutí důležitých úspěchů a milníků. Rozjet chce taky pravidelný newsletter s informacemi ze světa trhu: „Chci se opět posunout o další úroveň. Pořád zkrátka vymýšlím něco nového a RAYNET mi v tom teď pomáhá.“

Díky RAYNETu teď Igor Gulaš:

  • Získal lepší přehled nad kompletní evidencí dat.
  • Má jistotu, že důležitá data zůstávají v jeho správě.
  • Může efektivně zlepšovat svou komunikaci s klienty.