Klienty už nemáme v šanonech, ale na 1 místě a online

Klienty už nemáme v šanonech, ale na 1 místě a online
Klienty už nemáme v šanonech, ale na 1 místě a online
Klienty už nemáme v šanonech, ale na 1 místě a online
Klienty už nemáme v šanonech, ale na 1 místě a online
Klienty už nemáme v šanonech, ale na 1 místě a online
Tým společnosti Blachere­Illumination CZ s.r.o. má každý den Vánoce. A nejen proto, že podniká v oboru vánočních dekorací. Vánoce totiž znamenají i vygruntovanou domácnost, kde je vše na svém místě

Výchozí stav

Blachere pracuje s informacemi o více než 5 000 klientech. Před érou CRM je udržovala v papírové podobě, klasicky v šanonech. Informace byly roztříštěné mezi členy obchodního týmu, takže špatně dohledatelné a hlavně bez šance využít je na plno.

“Neměl jsem přehled, co dělají zaměstnanci. Potřeboval jsem vědět, v jaké fázi jsou různé projekty, a také jsem chtěl efektivně oslovovat nové klienty.”

3 problémy, které mělo CRM vyřešit

Absence snadno dostupné databáze klientů
Nedostatečný přehled o práci týmu obchodníků
Zlepšení prodeje díky informacím o proběhlých aktivitách

3 zásadní požadavky na nové CRM

Jednoduché ovládání
Přehledná a strukturovaná prezentace dat (tabulkové pojetí)
Nastavení bezpečnosti a uživatelských rolí

Proč vybrali RAYNET ?

“Líbilo se nám jednoduché prostředí, které pochopí každý, a že to umí komunikovat s tablety, mobilem. Navíc nový zaměstnanec se s RAYNETem naučí pracovat během cca dvou dnů.”

Glosa k implementaci

Nadchnout obchodní tým pro zásadní změnu stylu práce není úkol z kategorie “procházka růžovou zahradou.” Jak na to šli v Blachere dokumentuje vtipná glosa pana Peška: “Snažil jsem se to podat tak, že to není pro to, abych tým kontroloval, ale primárně proto, aby se jim lépe pracovalo. Nějakým způsobem si vždycky muselí, musí a budou muset evidovat obchodní informace a CRM je způsob, díky kterého budou mít všechno na jednom místě: databázi klientů, kalendář, zápisy z jednání, nabídky. Dal jsem jim 14 dnů na to, aby si všechny ty papírové verze přeházeli do RAYNETu. Když jsem po těch 14 dnech přišel do kanceláře a holčina tam pořád hledala v šanonech, tak jsem ty šanony vzal, dal si je na okno a řekl, že je zjevně čas najít si klienty nové.”

Jak to dopadlo

S nasazením RAYNET CRM je spokojená nejenom společnost Blachere, ale i lesy - ­ z kanceláří nakonec opravdu zmizely stohy šanonů a papírů.

5 konkrétních postřehů přidal osobně Antonín Pešek:

  • Mám přehled o práci týmu obchodníků
  • Známe dokonale stav všech zakázek
  • Obchodníci mají e­maily, kalendář i historii na jednom místě
  • Mohu měnit uživatelské role podle aktuální potřeby
  • Díky jednoduchému ovládání aplikaci pochopí každý
  • Nehrozí krádež databáze bývalými zaměstnanci

Doporučení na závěr

“Jestli se nechcete pořád někoho na něco ptát, pořiďte si RAYNET CRM. Stačí pár kliknutí a máte přehled o všem, co se ve vaší firmě děje.”

Antonín Pešek, ředitel
Firma: Blachere­Illumination CZ s.r.o.
Obor podnikání: světelné vánoční (i jiné) dekorace 
Web: www.blachere­illuminations.cz 
Počet uživatelů: 6 
RAYNET CRM používá od: 2015