SOS Finance bojovaly se složitým sdílením dat. A našly jednoduché řešení

SOS Finance bojovaly se složitým sdílením dat. A našly jednoduché řešení
SOS Finance bojovaly se složitým sdílením dat. A našly jednoduché řešení
SOS Finance bojovaly se složitým sdílením dat. A našly jednoduché řešení
SOS Finance bojovaly se složitým sdílením dat. A našly jednoduché řešení
SOS Finance bojovaly se složitým sdílením dat. A našly jednoduché řešení
Excelová tabulka, ve které se zákazník přesouvá z jednoho listu na další podle toho, v jaké fázi obchodu zrovna je. Taková práce podnikatelce Mileně Stašákové, která vlastní firmu SOS Finance, dlouho vyhovovala. Jenže pak se společnost začala rozšiřovat a přístup k aktuálním datům potřebovalo stále víc lidí.

Výchozí stav

Firma SOS Finance pracuje s informacemi o víc než 200 klientů a zakázek. Kvůli excelové evidenci měla aktuální přehled o dění pouze majitelka Milena Stašáková. Proto nakonec na doporučení kolegy sáhla po RAYNETu.

“Nejdřív jsem nebyla nadšená, že přejdu z Excelu na něco jiného. Pak jsem si ale vyzkoušela RAYNET a zalíbilo se mi to. Zjistila jsem, že si v něm můžu vše nastavit podle svých potřeb, a začala jsem si s tím hrát.”

3 problémy, které mělo CRM vyřešit

Synchronizace dat s dalšími členy týmu
Komplikovaný přístup k datům
Nepohodlný reportig

3 zásadní požadavky na nové CRM

Snadné předávání informací
Jednoduché ovládání
Automatické zpracování poptávky do systému

Proč vybrali RAYNET ?

“Líbilo se mi, že se dokáže přizpůsobit. A velké plus je, že mám vše synchronizované v mobilu. Nemusím si tak neustále posílat excelovou tabulku e-mailem a informace mám po ruce třeba i v autě.”

Glosa k implementaci

Implementaci systému zvládli v SOS Finance bez větších problémů. I díky pomoci zákaznické podpory, což potvrzuje Milena Stašáková: „Trochu jsme zápasili s tím, jak do RAYNETu převést údaje z mé excelové tabulky. Maruška ze zákaznické podpory ale vše vymyslela tak, abych to nemusela přepisovat ručně. Jinak jsem s RAYNETem moc nebojovala. Na dobré věci si zvykám rychle.“

Jak to dopadlo

Ve firmě si navíc sami RAYNET nastavili tak, aby jim co nejvíc ulehčil práci. Například pomocí E-mailové asistentky dostanou vždy upozornění na vyplněný kontaktní formulář. A díky štítkům a různým barvám se lépe orientují v jednotlivých zakázkách i produktech, o které klient žádá.

Spokojenost se systémem dokazuje i 5 konkrétních postřehů, které přidala majitelka firmy Milena Stašáková:

  • Vše je on-line a nemusíme už pracovat s papírovými dokumenty
  • Díky mobilní aplikaci si můžu kdykoliv a kdekoliv dohledat informace, které zrovna potřebuji
  • Pomocí filtrování si snadno seřadím zakázky podle jejich stavu
  • Jedním kliknutím si zobrazím naše aktuální nebo minulé obchodní výsledky
  • Díky mapám si lépe naplánuji schůzky v dané oblasti

Doporučení na závěr

“Na začátku je dobré prolomit odpor k tomu něco měnit. Každá změna něco stojí, ale přechod z exellu do RAYNETu za to stojí.”

Milena Stašáková, majitelka firmy
Firma: SOS Finance
Obor podnikání: poskytování úvěrů
Web: www.sosfinance.cz
Počet uživatelů: 2
RAYNET CRM používá od: 2015