Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda. Pusťte si rozhovory Petra Sobotky s hosty ze světa sales a B2B marketingu. Partnerem podcastu je společnost HEADIM.
Přihlásit odběr72: Adam Bárta: Kdo neměří, ten neřídí
31:09 13. 9. 2023
Hostem dalšího dílu podcastu SalesBooster byl Adam Bárta, konzultant digitalizace a automatizace firemních procesů.
Adam v současnosti pracuje na volné noze, s digitalizací pomáhá malým a středním firmám a také tvoří obsah na svůj úspěšný YouTube kanál. Společně jsme tak probrali téměř vše, co se digitalizace firem týče. Jaký je stav v této oblasti v českých firmách? Jak dobře a efektivně změnu ve své firmě provést? A jaké nástroje Adam doporučuje? A bylo toho samozřejmě víc!
Adam v současnosti pracuje na volné noze, s digitalizací pomáhá malým a středním firmám a také tvoří obsah na svůj úspěšný YouTube kanál. Společně jsme tak probrali téměř vše, co se digitalizace firem týče. Jaký je stav v této oblasti v českých firmách? Jak dobře a efektivně změnu ve své firmě provést? A jaké nástroje Adam doporučuje? A bylo toho samozřejmě víc!
Apple Google Spotify
58: Miroslav Kaleta: Nemůžete řešit digitalizaci celé firmy jen jako manažer od stolu
20:41 23. 8. 2022
Po prázdninové pauze je tu další díl podcastu SalesBooster! Hostem byl tentokrát Sales&Marketing Director ze zlínské firmy B2A Miroslav Kaleta. B2A je softwarová společnost, která od roku 2014 vytváří user-centric aplikace na platformě iOS usnadňující práci zaměstnancům.
Jak přesvědčit klienty o výhodách digitalizace a přínosu pro jejich zaměstnance? Co vlastně znamená stavět user-centric aplikace? Jak důležité je do procesu zahrnout samotné zaměstnance? Nebo co vše obnášelo nedávné rozhodnutí firmy B2A celkově změnit svůj business model? Společně jsme ale probrali třeba také novou iniciativu Digitální firmy nebo také to, proč v B2A pracují s Apple zařízeními a jestli to pro klienty není zbytečně drahé.
Jak přesvědčit klienty o výhodách digitalizace a přínosu pro jejich zaměstnance? Co vlastně znamená stavět user-centric aplikace? Jak důležité je do procesu zahrnout samotné zaměstnance? Nebo co vše obnášelo nedávné rozhodnutí firmy B2A celkově změnit svůj business model? Společně jsme ale probrali třeba také novou iniciativu Digitální firmy nebo také to, proč v B2A pracují s Apple zařízeními a jestli to pro klienty není zbytečně drahé.
Apple Google Spotify
55: Martin Bazala: Osobní kontakt s klientem je mimořádná studnice informací
43:35 18. 5. 2022
Martin na začátku prozradil, jak se stalo, že parta kluků ze sídliště dala dohromady úspěšný business. Bavili jsme se ale také o tom, jak se v Raynetu změnil business model a jak to bylo náročné, jak produkt úspěšně nabízet a prodávat klientům a proč je osobní kontakt s klientem naprosto zásadní. Probrali jsme ale také výhody a nevýhody inbound a outbound marketingu nebo jsme se zamýšleli nad tím, proč je někdy důležitější udržet koncepčnost produktu a neustupovat klientům za každou cenu.
Apple Google Spotify
48: Filip Dřímalka: Když se řekne digitalizace, chci, aby lidi napadlo moje jméno
33:26 10. 11. 2021
Co by dělal, kdyby se nevěnoval oblasti digitalizace? Jak může fungovat digitalizace v oblasti sales a marketingu? Proč je důležité umět napsat krátký, funkční e-mail? Jak se snaží vyladit synchronní komunikaci? K čemu všemu mají napomoci technologie? Udělá z domácí kanceláře více byznysu, než když dojížděl?
Apple Google Spotify
43: Emil Beneš: Vzděláváme lidi v oblasti virtualizace. Covid ukázal jasně, že přístup se začne měnit
24:10 21. 7. 2021
Co si pod pojmem virtuální showroom představit? Pro jaký druh společností se virtuální showroom hodí? Je složité dělat byznys v onlinovém prostředí? Proč se řeší interakce zákazníků na webových stránkách? Je složité showroom přeškálovat? Jak klienti na jejich řešení reagují? V čem se změnila situace v době koronaviru?
Apple Google Spotify
23: Daniel Urminský, Isobar 1. díl: Zákaznická 360 a její perspektiva
27:00 30. 12. 2020
Co je to zákaznická 360? Kam až sahá? Co je to unikátní identifikátor? Proč vůbec řešit zákaznickou 360? Jaké chyby může způsobovat špatný nebo žádný CRM systém? Jaké druhy firmy toto zvládají nejlépe? Kdy správné CRM začít řešit? Proč luxusní značky investují do digitalizace? Jak propojit retail s onlinem?
Apple Google Spotify
Kdo je SalesBooster
Petr Sobotka
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Během posledních 15 let sbíral Petr zkušenosti na vedoucích pozicích v nadnárodních společnostech i začínajících startupech.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.