Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda. Pusťte si rozhovory Petra Sobotky s hosty ze světa sales a B2B marketingu. Partnerem podcastu je společnost HEADIM.
Přihlásit odběr77: Monika Frintová: Toxičtí lidé vám kazí celý tým
27:28 7. 12. 2023
Petr Sobotka tentokrát ve studiu vyzpovídal Moniku Frintovou, obchodní a marketingovou ředitelku IPEXu.
Společně jsem probrali začátky v businessu ve Spojeném království, rozdílnosti mezi Českem a Anglií v business prostředí, jak si Monika budovala svoje portfolio a otevírala nové trhy nebo proč si na začátku hovorů někdy kýchala. Řeč ale přišla také na zastropovávání výdělku pro obchodníky, důležitost rozvojových schůzek nebo proč nemít toxické lidi v týmu. Samozřejmě toho ale bylo víc!
Společně jsem probrali začátky v businessu ve Spojeném království, rozdílnosti mezi Českem a Anglií v business prostředí, jak si Monika budovala svoje portfolio a otevírala nové trhy nebo proč si na začátku hovorů někdy kýchala. Řeč ale přišla také na zastropovávání výdělku pro obchodníky, důležitost rozvojových schůzek nebo proč nemít toxické lidi v týmu. Samozřejmě toho ale bylo víc!
Apple Google Spotify
71: Matej Turčan: Vědomosti z dobrého školení si vezmete z kanceláře domů
32:27 31. 8. 2023
Petr Sobotka se tentokrát na nahrávání vydal do sousední Bratislavy a ve studiu přivítal Mateja Turčana, Account Managera ze slovenské PwC Akademie. Jak funguje a co to vlastně je firemní vzdělávání? Jak se změnila úroveň v posledních letech? Které kurzy smysl dávají a vůči kterým jsou zaměstnanci naopak rezistentní? Proč je důležité, aby firemní vzdělávání bylo kontinuální? A jak dobře strukturovat vzdělávací kurz tak, aby měl co nejlepší výsledky? A bylo toho mnohem více!
Apple Google Spotify
60: Jakub Sobotka: Koučovatelnost je jedna z nejdůležitějších vlastností úspěšného obchodníka
24:26 18. 10. 2022
Je tu další díl podcastu SalesBooster, jehož hostem byl Jakub Sobotka, sales manager SMB segmentu v softwarové společnosti Good Data.
Jaké jsou hlavní rozdíly mezi obchodníky v Česku a ve Spojených státech? Co všechno ve společnosti Good Data je už automatizované a co ještě stále dělají obchodníci manuálně? Jaké online nástroje Jakub Sobotka doporučuje? Jak vlastně vypadá data-driven sales v Good Data? A jakým způsobem pracovat s obchodníky, aby se stále zlepšovali a jak je správně koučovat?
Jaké jsou hlavní rozdíly mezi obchodníky v Česku a ve Spojených státech? Co všechno ve společnosti Good Data je už automatizované a co ještě stále dělají obchodníci manuálně? Jaké online nástroje Jakub Sobotka doporučuje? Jak vlastně vypadá data-driven sales v Good Data? A jakým způsobem pracovat s obchodníky, aby se stále zlepšovali a jak je správně koučovat?
Apple Google Spotify
52: Gabriela Končitíková: Nejlepší vedení je takové, kteří ostatní ani necítí, říkal Baťa
32:04 5. 4. 2022
Jel by Baťa na 2 měsíce na dovolenou? Proč se Baťa zajímal o to, co jeho zaměstnanci snídají? A jakou roli podle Bati hrají v obchodě emoce? Hostem dalšího dílu podcastu SalesBooster byla Gabriela Končitíková, projektová manažerka z Nadace Tomáše Bati. Společně jsme si povídali o tom, jak legendární Baťa dělal reklamu, pracoval s lidmi, jací museli být jeho obchodníci a jestli jdou "baťovské" principy aplikovat na dnešní firmy.
Apple Google Spotify
51: Petr Němeček: Je důležité, aby se obchodník chtěl vzdělávat
29:26 8. 12. 2021
Petr Němeček je obchodní ředitel společnosti Antee, kde působí přes 11 let. Začínal jako obchodník.
Jak začal jeho příběh s obchodováním? Jak umíchat správný salesový koktejl pro obchodníky, ale i pro zákazníky? Jak dokázal během dvou let zdvojnásobit obrat ve firmě? Jak nabíral obchodníky? Proč je důležité, aby obchodník měl jiskru? Kolik obchodníků aktuálně má?
Jak začal jeho příběh s obchodováním? Jak umíchat správný salesový koktejl pro obchodníky, ale i pro zákazníky? Jak dokázal během dvou let zdvojnásobit obrat ve firmě? Jak nabíral obchodníky? Proč je důležité, aby obchodník měl jiskru? Kolik obchodníků aktuálně má?
Apple Google Spotify
50: Vít Šubert: Když člověk vede sales, musí umět číst čísla a dělat z nich závěry
33:14 1. 12. 2021
Vít Šubert je spoluzakladatel a CEO společnosti Unicorn Attacks. Má více než 25 let zkušeností z velkých korporací, kde prošel od funkce marketingu, general managementu až do salesu.
Jak řídit velké týmy obchodníků? Jaký největší tým řídil? Z jakého důvodu si nechával jeden den volný kalendář? Jak pracuje s kariérami obchodníků? Co je největší slabinou start-upů? Jak dlouho trvá zaškolení obchodníků? Lze spojit roli šéfa salesu s rolí šéfa marketingu?
Jak řídit velké týmy obchodníků? Jaký největší tým řídil? Z jakého důvodu si nechával jeden den volný kalendář? Jak pracuje s kariérami obchodníků? Co je největší slabinou start-upů? Jak dlouho trvá zaškolení obchodníků? Lze spojit roli šéfa salesu s rolí šéfa marketingu?
Apple Google Spotify
Kdo je SalesBooster
Petr Sobotka
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Během posledních 15 let sbíral Petr zkušenosti na vedoucích pozicích v nadnárodních společnostech i začínajících startupech.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.