Podcast SalesBooster vám ukáže, že obchodní procesy nejsou raketová věda. Pusťte si rozhovory Petra Sobotky s hosty ze světa sales a B2B marketingu. Partnerem podcastu je společnost HEADIM.
Přihlásit odběr66: Pavel Šíma: Vyjednávání při prodeji firmy je jako boxerský zápas s několika koly
52:40 14. 3. 2023
Je tu další díl podcastu SalesBooster. Hostem moderátora Petra Sobotky byl tentokrát Pavel Šíma, spoluzakladatel společnosti Roivenue.
Společně jsme se bavili o tom, jak úspěšně prodat firmu. Na jaké kroky si dát pozor, s kým jakou fázi komunikovat, jak se v celé věci zorientovat a jakým způsobem prodej vyjednávat. A jak vypadá život po prodeji?
Společně jsme se bavili o tom, jak úspěšně prodat firmu. Na jaké kroky si dát pozor, s kým jakou fázi komunikovat, jak se v celé věci zorientovat a jakým způsobem prodej vyjednávat. A jak vypadá život po prodeji?
Apple Google Spotify
65: Petr Passinger: Sales a marketing v jedné firmě si musí důvěřovat, i když je to komplikované
41:10 2. 3. 2023
Pozvání tentokrát přijal Petr Passinger, CMO v technologické společnosti Sewio. Jaká je Petrova role jako CMO? Podle jakých metrik je smysluplné řídit marketingový tým? Jaký je rozdíl mezi obchodně a marketingově kvalifikovaným leadem? Jak důležitá je u klientů míra personalizace? A jak skamarádit sales a marketing?
Nejen tyto otázky jsme řešili v aktuálním díle. Tak poslouchejte!
Nejen tyto otázky jsme řešili v aktuálním díle. Tak poslouchejte!
Apple Google Spotify
64: Pavel Svoreň: Když prodáváte dům, musíte mít uklizeno. Stejné je to s prodejem firmy.
46:25 1. 2. 2023
Hostem dalšího dílu SalesBooster byl Pavel Svoreň, člen představenstva a výkonný ředitel společnosti PORTIVA. Portiva se charakterizuje jako "family office". Co to vlastně znamená a jak je to v Česku a ve světě běžné? Jak postupovat při prodeji firmy a na co se připravit? Co může snížit cenu prodeje?
Bavili jsme se ale také o tom, jaké jsou plány family office PORTIVA do budoucna, v čem je specifický polský trh nebo třeba o budoucích trendech v energetice.
Bavili jsme se ale také o tom, jaké jsou plány family office PORTIVA do budoucna, v čem je specifický polský trh nebo třeba o budoucích trendech v energetice.
Apple Google Spotify
61: Ondřej Vaněk a Jiří Pech: Na první schůzce musíte klienta nadchnout, ale také rozptýlit jeho obavy
45:47 5. 12. 2022
SalesBooster tentokrát navštívili rovnou dva hosté - Ondřej Vaněk a Jiří Pech z PKV Build, poradensko-inženýrské společnosti, která radí firmám, jak a kde ušetřit za energie.
Jaké byly začátky dnes velmi úspěšné firmy PKV? Jakým způsobem se Ondřejovi s Jiřím povedlo vybudovat brand, který není vyprázdněný? Proč bylo zásadní v jednom momentě redefinovat firemní hodnoty? Co hosté radí ohledně sestavování nabídek pro klienty? A v čem všem pomohl firmě růst cen energií?
Jaké byly začátky dnes velmi úspěšné firmy PKV? Jakým způsobem se Ondřejovi s Jiřím povedlo vybudovat brand, který není vyprázdněný? Proč bylo zásadní v jednom momentě redefinovat firemní hodnoty? Co hosté radí ohledně sestavování nabídek pro klienty? A v čem všem pomohl firmě růst cen energií?
Apple Google Spotify
58: Miroslav Kaleta: Nemůžete řešit digitalizaci celé firmy jen jako manažer od stolu
20:41 23. 8. 2022
Po prázdninové pauze je tu další díl podcastu SalesBooster! Hostem byl tentokrát Sales&Marketing Director ze zlínské firmy B2A Miroslav Kaleta. B2A je softwarová společnost, která od roku 2014 vytváří user-centric aplikace na platformě iOS usnadňující práci zaměstnancům.
Jak přesvědčit klienty o výhodách digitalizace a přínosu pro jejich zaměstnance? Co vlastně znamená stavět user-centric aplikace? Jak důležité je do procesu zahrnout samotné zaměstnance? Nebo co vše obnášelo nedávné rozhodnutí firmy B2A celkově změnit svůj business model? Společně jsme ale probrali třeba také novou iniciativu Digitální firmy nebo také to, proč v B2A pracují s Apple zařízeními a jestli to pro klienty není zbytečně drahé.
Jak přesvědčit klienty o výhodách digitalizace a přínosu pro jejich zaměstnance? Co vlastně znamená stavět user-centric aplikace? Jak důležité je do procesu zahrnout samotné zaměstnance? Nebo co vše obnášelo nedávné rozhodnutí firmy B2A celkově změnit svůj business model? Společně jsme ale probrali třeba také novou iniciativu Digitální firmy nebo také to, proč v B2A pracují s Apple zařízeními a jestli to pro klienty není zbytečně drahé.
Apple Google Spotify
57: Jan Frey: Když chcete prodat firmu, musíte si připravit silný příběh
25:10 22. 6. 2022
Je tu další díl podcastu SALESBOOSTER! Hostem byl tentokrát Jan Frey, partner a vedoucí oddělení fúze a akvizice v advokátní kanceláři ROWAN LEGAL.
Jak prodat firmu a nešlápnout přitom vedle?Jaký vliv má válka na Ukrajině na akvizici firem? Jak si vybrat dobrého poradce při prodeji firmy? A jaké jsou například nejčastější chyby při prodeji firmy? A v čem všem vám může pomoci unikátní projekt HERO, který spojuje společnosti HEADIM a ROWAN LEGAL? To vše a mnohem více z prostředí akvizic a fúzí jsme probrali v této epizodě. Tak poslouchejte!
Jak prodat firmu a nešlápnout přitom vedle?Jaký vliv má válka na Ukrajině na akvizici firem? Jak si vybrat dobrého poradce při prodeji firmy? A jaké jsou například nejčastější chyby při prodeji firmy? A v čem všem vám může pomoci unikátní projekt HERO, který spojuje společnosti HEADIM a ROWAN LEGAL? To vše a mnohem více z prostředí akvizic a fúzí jsme probrali v této epizodě. Tak poslouchejte!
Apple Google Spotify
Kdo je SalesBooster
Petr Sobotka
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Co-founder & CEO | HEADIM s.r.o.
Během posledních 15 let sbíral Petr zkušenosti na vedoucích pozicích v nadnárodních společnostech i začínajících startupech.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.
S Jiřím Váchou založil společnost HEADIM, aby prostřednictvím interim managementu doručoval společnostem v náročných situacích schopné a zkušené odborníky.