10+1 funkcí CRM, které finančním poradcům změní život

10+1 funkcí CRM, které finančním poradcům změní život
CRM by měl bez nadsázky používat každý finanční poradce. Usnadní mu totiž spoustu práce s rutinními úkoly, dá mu perfektní přehled o všech klientech a nabídkách. Nikdy nezapomene na schůzku ani na to, že má klient narozeniny. Nebo jeho domácí mazlíček. I taková informace totiž může být pro finančního poradce důležitá. Čtěte, jak vám RAYNET CRM usnadní práci.

Jak CRM pomáhá finančním poradcům

Finanční poradci či hypoteční specialisté při své práci řeší dennodenní telefonáty a schůzky s klienty, ze kterých si poradce odnáší spousty informací. K tomu připočtěte papírování, sledování novinek na trhu s jeho produkty nebo třeba broušení prodejních dovedností.

Aby v tom shonu na nic nezapomněl, vyplatí se mu používat CRM. Jednak za něj převezme část rutinních úkolů, ale hlavně mu pomůže udržet přehled a pořádek ve všech datech, údajích a informacích. Díky tomu se může finanční poradce s čistou hlavou věnovat své práci, zlepšovat své služby, a tím dosahovat lepších výsledků a vyšších zisků.

1. Zápisky a poznámky ze schůzky

Pečlivě zapsané informace ze schůzek a telefonátů jsou pro finančního poradce nezbytné. Znát perfektně svého klienta a jeho potřeby je základem pro to, aby mu dokázal nabízet ty správné služby. 

Abyste na žádnou poznámku nezapomněli, využijte rovnou v terénu RAYNET mobilní aplikaci. Pomocí ní si nahraje fotku s poznámkami nebo hlasovou nahrávku ze schůzky.

2. Ukládání dokumentů přímo ke klientovi

Všechny poznámky nebo třeba dokumenty, které vám klient pošle, si uložíte do CRM přímo do jeho záznamu v adresáři. Vše máte přehledně na jednom místě a kdykoliv si potřebujete prohlédnout cokoliv, co s klientem souvisí, na pár kliknutí jste tam.

Ke každému kontaktu si v RAYNET CRM přidáte jakékoliv doplňující informace. Opravdu jakékoliv – od telefonního čísla nebo e-mailu přes číslo občanky až po velikost košile nebo jeho oblíbené koníčky.

3. Kompletní historie klienta

Finanční poradce potřebuje znát nejen všechny detaily o klientovi, ale také mít přehled o tom,

  • co kdy s jakým klientem řešil,
  • jaké produkty mu nabídl,
  • jaké používá
  • a o které by mohl mít zájem v budoucnu.

CRM si zapamatuje každý detail. Už jste s klientem řešili sjednání hypotéky? A kdy klient začal s investicemi? O čem jste se to bavili na té schůzce před rokem? Stačí kliknout a osvěží paměť i vám.

Historie klienta v RAYNET CRM

4. Digitální podepisování dokumentů

RAYNET CRM zlepší život jak obchodním poradcům, tak i jejich klientům díky on-line podepisování smluv. Aniž byste dokumenty posílali poštou, skenovali nebo se s klientem museli kvůli každému podpisu potkávat.

Jednoduše si vyberte klienta a dokument, který je potřeba podepsat. Poté jej pošlete klientovi mailem, aby vám jej podepsaný za pár vteřin poslal zase zpátky.

On-line podepisování v RAYNETu je v souladu s platnou legislativou a digitální podpis má veškerou právní závaznost.

5. Automatické generování smluv

Finanční poradce musí kromě podepisování smlouvy i vydávat. Je to rutina, ve které se ale dá nasekat spoustu chyb. Abyste riziko minimalizovali a ušetřili hodiny, které byste strávili dohledáváním a vyplňováním údajů o klientovi, využijte možnost automatického generování smluv přímo v CRM.

Vyberte si z přednastavených šablon, zvolte klienta, typ smlouvu a máte hotovou smlouvu připravenou k podpisu.

6. Plánování schůzek v kalendáři

Součástí RAYNETu je kalendář, ve kterém si naplánujete schůzky, telefonáty i další úkoly. Různé aktivity si rozlišíte barvami, takže na první pohled vidíte, co vás daný den čeká.

Události se spárují s konkrétními klienty a obchodními případy, takže se ukládají i do jejich historie. Rychle se tak můžete podívat, co už máte s klientem za sebou, kdy jste se mu naposledy ozvali nebo kdy se příště uvidíte.

RAYNET za finanční poradce myslí i na všechny důležité termíny. Připomene blížící se konec platnosti smlouvy, abyste klienta mohli zavčas kontaktovat kvůli prodloužení, ale upozorní vás i na blížící se narozeniny nebo výročí smlouvy.

Ke každému dokumentu i události si můžete nastavit upomínky. Už nezapomenete na to, jak klient mezi řečí zmínil, že do pár let zvažuje kromě hypotéky i podnikatelskou půjčku.

 

7. Kontrola nad obchodem

Znát své klienty je jedna věc, jako finanční poradce ale potřebujete mít i dokonalý přehled o všech rozjednaných obchodech. Proto na obchodní nástěnce vidíte,

  • v jaké fázi se prodej finančních produktů nachází,
  • které obchody jsou rozjednané,
  • které stagnují,
  • nebo které jste naopak dotáhli do zdárného konce (i to, jakou provizi díky tomu máte v kapse).

Na první pohled máte jasno, jak se daří vám i vašim kolegům, ale také můžete lépe plánovat a odhadovat výhled na další měsíce.

 

8. Přizpůsobení CRM vlastním procesům a potřebám

Aby se vám s RAYNET CRM pracovalo co nejlépe, můžete si systém vytunit přesně tak, jak potřebujete. Ke klientům si přidáte vlastní pole, abyste u nich mohli evidovat, co se vám zlíbí. Od zájmů přes velikost bot až po narozeniny jejich domácího mazlíčka. 

Vybrané údaje můžete nastavit jako povinné. Budete mít jistotu, že vy ani kolegové nezapomenete na nic důležitého.

9. Jednoduchá práce v týmu

Spolupracujete s více kolegy a chcete mít přehled, jak jsou na tom u svých klientů? Přebíráte práci od kolegy nebo potřebujete, aby se o vašeho klienta postaral někdo jiný? Díky CRM každý ví, jak se vztah s klientem vyvíjí, kdo, co a kdy u klienta řešil a jak na tom daný obchod je.

Už se vám nestane, že byste se nedostali k důležitým podkladům, když kolega onemocní. Ušetří vám to práci a všichni se ke všem podkladům dostanete hned.

10. Bezpečně uložená data o klientech

K datům se však na rozdíl od vás nedostane nikdo nepovolaný. Pro RAYNET je bezpečnost dat klientů na prvním místě, proto děláme veškerá opatření, abyste byli vy i vaši klienti u nás v bezpečí.

Všechny informace o klientech jsou navíc vaše. RAYNET je poskytovatel CRM řešení nezávislý na finančních institucích. Ani v případě změny broker poolu nemusíte řešit přenos dat do jiného systému.

11. Mobilní aplikace pro práci v terénu

RAYNET CRM má také vlastní mobilní aplikaci, díky které máte všechna data o svých klientech a zakázkach kdykoliv a kdekoliv hned po ruce. Díky ní

  • spustíte navigaci na schůzku přímo ze svého kalendáře, 
  • klientovi rychle zavoláte, že visíte v zácpě a budete mít nejspíše zpoždění, 
  • po cestě ze schůzky jednoduše nadiktujete a uložíte zápis 
  • a nový lead z vizitky založíte tak, že ji mobilem naskenujete.

A umí toho ještě mnohem více. Zkrátka vám ušetří čas a usnadní život.

 

Všechny funkce RAYNET CRM pro finanční poradce si vyzkoušejte na 30 dní zdarma a bez závazků.