Popostrčte dobrým follow-upem potenciálního klienta k dalšímu kroku v obchodním procesu. Ukážeme vám, jak na to.
Vypracujte si databázi, do které nacpete první poslední o každém jednom zákazníkovi.
Učit se stylem hození do vody možná v některých profesích funguje, ale v salesu ne.
Většina firem začíná s řízením obchodu v excelových tabulkách. Časem se ale začnou hromadit a v tu chvíli přichází CRM.
Každý obchodník musí být tak trochu psycholog. Máme pro vás pár tipů, jak psychologii v salesu využít ke svému prospěchu.
Implementace CRM je jako návštěva zubaře či doktora. Firmy ví, že systém potřebují a že jim usnadní práci, ale bojí se ho zavést. Ukážeme vám, že se implementace nemusíte bát.
O CRM panují podobné předsudky jako o většině IT systému. Aby obchodníkům zefektivnilo práci, musí být přehledné, intuitivní a jednoduché.
Být leaderem není jednoduché. Chcete vědět, jak vést tým efektivněji?
Jak CRM aplikace pomáhá obchodníkům v terénu
Místo hromadných rozesílek posílejte klientům maily, které je opravdu zasáhnou. Integraci stihnete během jednoho šálku kávy.
Posuňte vaše automatizované rozesílky na vyšší level.
Vylepšený pomocník každého obchodníka je tu. Vydali jsme novou RAYNETí mobilní aplikaci!