Po roce vývoje dokončujeme novou RAYNETí mobilní aplikaci. Než ji ale pustíme do světa, rádi bychom od vás získali zpětnou vazbu.
Aby zákaznická péče přinášela nové klienty, potřebuje úzce spolupracovat s obchodním oddělením. Jak na to poradil Mário Roženský.
Mrkněte na naše PF video, které jsme letos pojali jako reverzní pohádku.
Konečně jsme vylepšili notifikace tak, aby si je každý uživatel mohl nastavit sám a neotravovala vás každá hloupost.
Přečtěte si to nejzásadnější z osmého SalesMajstr MeetUpu. A pokud by vám to nestačilo, pusťte si i záznamy všech přednášek.
Na nové filtry a seznamové pohledy jste nám dali pořádně nemilosrdný feedback. A to je dobře! Sedli jsme na to a funkce vyladili.
V RAYNETu si díky novým filtrům rychleji a jednodušeji dohledáte jakoukoliv informaci. A taky hromadně vytvoříte nové obchodní případy.
Sepsali jsme hlavní tipy ze sedmého SalesMajstr MeetUpu pěkně na jedno místo.
Právě pouštíme do světa příručku, díky které se o Sales Managemantu dozvíte všechno.
Podívejte se na nejlepší novinky, které jsme v roce 2021 přidali do RAYNETu.
Odteď můžete nastavit, která pole musí vaši kolegové povinně vyplnit. Získáte díky tomu jistotu, že máte v CRM úplně všechna data.
Ježíšek už ťuká do svých chytrých hodinek. Je čas na volno! Tak zaklapněte CRMko, poslechněte si raynetí PF písničku a vrhněte se do networkingu se svými nejbližšími.