Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Konec byrokratického ping pongu! Díky nové funkci podepíšete libovolné dokumenty elektronicky a s veškerou právní závazností.

Nová vylepšení
NEJNOVĚJŠÍ
OBLÍBENÉ
RAYNET má novou Obchodní nástěnku

RAYNET má novou Obchodní nástěnku

Výběr TOP novinek z RAYNET CRM za rok 2020

Výběr TOP novinek z RAYNET CRM za rok 2020

Propojte RAYNET s Freelem a usnadněte si organizaci práce

Propojte RAYNET s Freelem a usnadněte si organizaci práce

RAYNET 2.0: Další etapa změny raynetího designu je na světě

RAYNET 2.0: Další etapa změny raynetího designu je na světě

Jak využít LinkedIn při obchodování

Jak využít LinkedIn při obchodování

Tipy na knihy a podcasty [by RNT]

Tipy na knihy a podcasty [by RNT]

Vytvářejte nabídky, smlouvy i jiné dokumenty podle svých představ

Vytvářejte nabídky, smlouvy i jiné dokumenty podle svých představ

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Jak prodávat, ale "neprodávat"

RAYNET + Shoptet = snadný přenos dat z e-shopu do CRM

RAYNET + Shoptet = snadný přenos dat z e-shopu do CRM

Integromat: Propojte si RAYNET se 100+ dalšími službami

Integromat: Propojte si RAYNET se 100+ dalšími službami

V RAYNETu jsou nově chytrá data z Merku

V RAYNETu jsou nově chytrá data z Merku

DIY: Jak ve firmě nakopnout vlastní produkci videí

DIY: Jak ve firmě nakopnout vlastní produkci videí

VIDEOZÁZNAM z prvního SalesMajstr MeetUpu

VIDEOZÁZNAM z prvního SalesMajstr MeetUpu

Během 3 přednášek předali speakeři účastníkům své zkušenosti v oblasti moderního salesu. Pusťte si videozáznam!

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Devět tisíc lidí dostalo otázku, co si představí, když se řekne prodej. Nakoukněte do lidských hlav a zjistěte, jak to využít v praxi.

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Připravte si pro vánoční odstřihnutí od online světa dobrou půdu. Máme pro vás 5 tipů.

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Česká e-commerce má za sebou další rekordní Vánoce. Samotná Alza prodala během sedmi dní zboží za miliardu. Tradičně mimořádný předvánoční tlak na zákaznickou podporu tím meziročně ještě zesílil. Zeptali jsme se proto čtyř velkých e-shopů, jak si s náporem poradili.

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nepotkal jsem v byznysu moc lidí, u kterých bych tak často kroutil hlavou, jako u Tomáše a Martina. Malá fabulace: Představme si dva velmi ambiciózní čerstvé absolventy, kteří by rádi ovládli svět. Rozhodují se, ve kterém oboru vybudují své budoucí impérium. Volba je rychlá a jasná… budou… účetní!

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Hledáte tipy na prvotřídní péči o zákazníky? Pak určitě nesmíte minout rady těch, co už mají tohle bojiště dobře zmapované. Přinášíme vám proto report a vychytávky z první prozákaznické konference CustomerCon.