Máme pro vás rychlý nášup těch nejnovějších vylepšení v Raynetu. Zapněte stopky, začínáme! ⏱️
Nastavit uživatelská práva, připravit pipeline nebo vyladit obchodní nástěnku. Na co nezapomenout v prvních hodinách po pořízení CRM?
Přečtěte si, jak efektivně využívat CRM a pustit do obchodu automatizace, aby vám leady neprotékaly mezi prsty.
Naučte se sledovat ta správná data, se kterými lépe odhalíte potenciálního zákazníka.
Nové Aktivity dorazily do Raynetu a zvou vás k aktivitě. 😋
Salesforce je robustní CRM pro velké firmy, Raynet je uživatelsky přívětivé a flexibilní CRM, které si oblíbily hlavně malé a střední firmy.
Nový díl Raynet Minutes je tu! 🎉 Hlavní hvězdou jsou Aktivity, které prošly zásadním faceliftem – nejen po vizuální stránce, ale hlavně funkčně.
Zjistěte, jestli jste kooperativní, analytický či asertivní vyjednavač. Pomůže vám to dosáhnout svého.
Základem distributivního vyjednávání je metoda kotvení a následné používání ústupků. Přečtěte si, jak na to.
V Raynetu pořád vylepšujeme! Pošta v CRM, e-mailové šablony, HTML podpisy a další vychytávky jsou už k dispozici.
Pro letošek jsme Péefko…..no, pusťte si to sami. ▶️
Hubspot ukáže největší sílu v kombinaci s dalšími huby. Ve větší firmě s dostatečným rozpočtem. Raynet sedne víc malým a středním firmám.
Připravte se na romantický příběh roku! 🎬
7 z 10 klientů se našich obchodníků ptá, který e-mailingový nástroj si mají s Raynetem propojit. Všechny odpovědi jsme sepsali do jednoho článku, abyste se mohli lépe rozhodnout.
Přečtěte si rady a tipy, jak lépe plánovat svůj čas a dosahovat tím lepších výkonů.
V září jsme po krátké brněnské epizodě přivezli SalesMajstr MeetUp zpět domů do Ostravy. A zaměřili jsme se na ožehavé téma.
Dobré vyjednávání končí dohodou, která je přínosná pro obě strany. Přečtěte si, jak na to.
Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí požadavky a potřeby druhé strany.