Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Konečně jsme vylepšili notifikace tak, aby si je každý uživatel mohl nastavit sám a neotravovala vás každá hloupost.

Nová vylepšení
NEJNOVĚJŠÍ
OBLÍBENÉ
Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Best of 2021: 5 nejlepších novinek v RAYNET CRM za loňský rok

Best of 2021: 5 nejlepších novinek v RAYNET CRM za loňský rok

Propojte RAYNET se SupportBoxem a mějte veškerou komunikaci s klienty na očích

Propojte RAYNET se SupportBoxem a mějte veškerou komunikaci s klienty na očích

RAYNET 2.0: Představujeme nové analýzy a filtrování

RAYNET 2.0: Představujeme nové analýzy a filtrování

RAYNET má novou Obchodní nástěnku

RAYNET má novou Obchodní nástěnku

Obchodník jako psychoterapeut: 3 oblasti psychologie, které by si lidé v salesu měli nastudovat

Obchodník jako psychoterapeut: 3 oblasti psychologie, které by si lidé v salesu měli nastudovat

Propojte RAYNET s Freelem a usnadněte si organizaci práce

Propojte RAYNET s Freelem a usnadněte si organizaci práce

[VIDEOZÁZNAM] SalesMajstr MeetUp: Expanze českých firem do zahraničí

[VIDEOZÁZNAM] SalesMajstr MeetUp: Expanze českých firem do zahraničí

Jak využít LinkedIn při obchodování

Jak využít LinkedIn při obchodování

Vytvářejte nabídky, smlouvy i jiné dokumenty podle svých představ

Vytvářejte nabídky, smlouvy i jiné dokumenty podle svých představ

RAYNET + Shoptet = snadný přenos dat z e-shopu do CRM

RAYNET + Shoptet = snadný přenos dat z e-shopu do CRM

RAYNET 2.0: Další etapa změny raynetího designu je na světě

RAYNET 2.0: Další etapa změny raynetího designu je na světě

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Devět tisíc lidí dostalo otázku, co si představí, když se řekne prodej. Nakoukněte do lidských hlav a zjistěte, jak to využít v praxi.

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Připravte si pro vánoční odstřihnutí od online světa dobrou půdu. Máme pro vás 5 tipů.

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Česká e-commerce má za sebou další rekordní Vánoce. Samotná Alza prodala během sedmi dní zboží za miliardu. Tradičně mimořádný předvánoční tlak na zákaznickou podporu tím meziročně ještě zesílil. Zeptali jsme se proto čtyř velkých e-shopů, jak si s náporem poradili.

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nepotkal jsem v byznysu moc lidí, u kterých bych tak často kroutil hlavou, jako u Tomáše a Martina. Malá fabulace: Představme si dva velmi ambiciózní čerstvé absolventy, kteří by rádi ovládli svět. Rozhodují se, ve kterém oboru vybudují své budoucí impérium. Volba je rychlá a jasná… budou… účetní!

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Hledáte tipy na prvotřídní péči o zákazníky? Pak určitě nesmíte minout rady těch, co už mají tohle bojiště dobře zmapované. Přinášíme vám proto report a vychytávky z první prozákaznické konference CustomerCon.

Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte.

Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte.

Máte obavy, že dotazníkem se zpětnou vazbou klienty otrávíte? Dobrá zpráva na začátek: opak je pravdou. Zákazníci uvidí, že se o ně zajímáte a chcete se zlepšovat. Ocení to!