Raynet automatizace si poradí s rutinními úkoly, podívejte se, jak to funguje v praxi. 🔄
Jasně definované cíle jsou základem úspěšného obchodu. Přečtěte si, jak je plánovat a co sledovat při jejich plnění.
Vylepšujeme design celé obchodní části včetně Obchodních případů. Už teď si můžete vyzkoušet všechny novinky! 🎯
Díky nástěnce v Raynetu máte vždy na očích to nejdůležitější. Mrkněte, jak funguje.
Gamechanger v obchodní komunikaci je tady. Jednou nastavíte a máte vystaráno. 💪
CRM dělá pořádek v datech i díky chytrým filtrům – ty usnadní obchod, reporty i analýzy.
5 situací, kdy byste bez CRM byli nahraní. A kdy budete rádi, že systém máte, i když byznys teprve rozjíždíte.
Umělá inteligence šetří obchodníkům čas, usnadňuje rozhodování a pomáhá k lepším výsledkům.
Připravte si osvěžující drink, najděte plážové lehátko a pojďte se mrknout na Raynet Minutes.
Námitky při prodeji nejsou překážkou, ale příležitostí. Naučte se je překonávat s respektem i sebevědomím.
Zoho je univerzální CRM nástroj, který pomůže na více frontách. Raynet zase více přizpůsobíte svému byznysu a zejména českým obchodníkům.
Zjistěte, jak v Raynetu nastavit role uživatelů, zabránit nechtěnému smazání dat a co všechno pro bezpečnost vašich informací děláme my.
Vymyslete spouštěč, podmínku, akci – naklikejte to v Raynetu a automatizace pracuje za vás.
Máme pro vás rychlý nášup těch nejnovějších vylepšení v Raynetu. Zapněte stopky, začínáme! ⏱️
Nastavit uživatelská práva, připravit pipeline nebo vyladit obchodní nástěnku. Na co nezapomenout po pořízení CRM?
Jak efektivně využívat CRM a automatizace v obchodu, aby vám leady neprotékaly mezi prsty.
Naučte se sledovat ta správná data, se kterými lépe odhalíte potenciálního zákazníka.
Nové Aktivity dorazily do Raynetu a zvou vás k aktivitě. 😋
Salesforce je robustní CRM pro velké firmy, Raynet je uživatelsky přívětivé a flexibilní CRM, které si oblíbily hlavně malé a střední firmy.
Nový díl Raynet Minutes je tu! 🎉 Hlavní hvězdou jsou Aktivity, které prošly zásadním faceliftem – nejen po vizuální stránce, ale hlavně funkčně.
Zjistěte, jestli jste kooperativní, analytický či asertivní vyjednavač. Pomůže vám to dosáhnout svého.
Základem distributivního vyjednávání je metoda kotvení a následné používání ústupků. Přečtěte si, jak na to.
V Raynetu pořád vylepšujeme! Pošta v CRM, e-mailové šablony, HTML podpisy a další vychytávky jsou už k dispozici.
Pro letošek jsme Péefko…..no, pusťte si to sami. ▶️