Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. Přímo v CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.
Podívejte se s námi na přehled novinek, které pro vás v RAYNETu letos připravujeme.
Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.
Jubilejní desátý ročník SalesMajstr MeetUpu jsme přivezli na Marketing Festival, takže téma bylo jasné: propojení marketingu a salesu.
V Česku stěží najdete tak nabušenou akci pro lidi z marketingu. A my tam nesmíme chybět!
V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.
Vytvářejte lépe zacílené kampaně a mějte přehled o jejich dopadu na obchod.
Než se plně ponoříte do vánoční atmosféry, pusťte si RAYNETí pé-efko. Najdete v něm návod, jak příští rok proplout s lehkostí.
Díky nové funkci Automatizace vyřídí RAYNET spoustu pravidelných činností za vás.
Zefektivněte procesy ve firmě a ušetřete lidem čas, který mohou věnovat důležitější práci. Projděte si tipy, se kterými digitalizaci zvládnete.
Vezeme pořádný balík novinek 📦, které jsme v posledních měsících přidali do RAYNETu.
Přečtěte si to nejzásadnější z devátého ročníku SalesMajstr MeetUpu.
Poznejte své klíčové zákazníky, kterým byste měli věnovat nejvíc času a energie.
S novou funkcí Strom viditelnosti si jednoduše nastavíte, kdo vidí čí záznamy.
Popostrčte dobrým follow-upem potenciálního klienta k dalšímu kroku v obchodním procesu. Ukážeme vám, jak na to.
Vypracujte si databázi, do které nacpete první poslední o každém jednom zákazníkovi.
Učit se stylem hození do vody možná v některých profesích funguje, ale v salesu ne.
Většina firem začíná s řízením obchodu v excelových tabulkách. Časem se ale začnou hromadit a v tu chvíli přichází CRM.
Každý obchodník musí být tak trochu psycholog. Máme pro vás pár tipů, jak psychologii v salesu využít ke svému prospěchu.
Implementace CRM je jako návštěva zubaře či doktora. Firmy ví, že systém potřebují a že jim usnadní práci, ale bojí se ho zavést. Ukážeme vám, že se implementace nemusíte bát.
O CRM panují podobné předsudky jako o většině IT systému. Aby obchodníkům zefektivnilo práci, musí být přehledné, intuitivní a jednoduché.
Být leaderem není jednoduché. Chcete vědět, jak vést tým efektivněji?
Jak CRM aplikace pomáhá obchodníkům v terénu
Místo hromadných rozesílek posílejte klientům maily, které je opravdu zasáhnou. Integraci stihnete během jednoho šálku kávy.