Tipy na knihy a podcasty [by RNT]

Tipy na knihy a podcasty [by RNT]

Doba homeofficová si žádá změnu standardní rutiny. Proto jsme dali na stůl ty nejlepší knihy, podcasty, ale i seriály na Netflixu a mobilní aplikace, které nás inspirují, baví, vzdělávají a prostě na nás měly velký vliv.

Inspirace
VIDEOZÁZNAM z prvního SalesMajstr MeetUpu

VIDEOZÁZNAM z prvního SalesMajstr MeetUpu

Během 3 přednášek předali speakeři účastníkům své zkušenosti v oblasti moderního salesu. Pokud jste ho nestihli, nevadí. Pusťte si videozáznam nebo si přečtěte článek, ve kterém jsme pro vás shrnuli ty nejdůležitější myšlenky.

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Jak prodávat, ale "neprodávat"

Devět tisíc lidí dostalo otázku, co si představí, když se řekne prodej. Nakoukněte do lidských hlav a zjistěte, jak to využít v praxi.

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Pokud se chcete pustit do koulovaček, popíjení punče a cukroví bez pošilhávání po mobilu, připravte si pro vánoční odstřihnutí od online světa dobrou půdu. Máme pro vás 5 tipů.

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Česká e-commerce má za sebou další rekordní Vánoce. Samotná Alza prodala během sedmi dní zboží za miliardu. Tradičně mimořádný předvánoční tlak na zákaznickou podporu tím meziročně ještě zesílil. Zeptali jsme se proto čtyř velkých e-shopů, jak si s náporem poradili.

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nepotkal jsem v byznysu moc lidí, u kterých bych tak často kroutil hlavou, jako u Tomáše a Martina. Malá fabulace: Představme si dva velmi ambiciózní čerstvé absolventy, kteří by rádi ovládli svět. Rozhodují se, ve kterém oboru vybudují své budoucí impérium. Volba je rychlá a jasná… budou… účetní!

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Hledáte tipy na prvotřídní péči o zákazníky? Pak určitě nesmíte minout rady těch, co už mají tohle bojiště dobře zmapované. Přinášíme vám proto report a vychytávky z první prozákaznické konference CustomerCon.