Exkluzivně pro CRM portál sledujeme a publikujeme CRM trendy

Exkluzivně pro CRM portál sledujeme a publikujeme CRM trendy
Exkluzivně pro CRM portál sledujeme a publikujeme CRM trendy
Exkluzivně pro CRM portál sledujeme a publikujeme CRM trendy
Exkluzivně pro CRM portál sledujeme a publikujeme CRM trendy
Exkluzivně pro CRM portál sledujeme a publikujeme CRM trendy
Víte, jakým směrem se bude CRM vyvíjet v dalších pěti nebo deseti letech? Jak ho budou ovlivňovat mobilní aplikace, sociální sítě nebo Internet of Things? My už leccos tušíme. Nějaký ten pátek totiž sledujeme prestižní světová média i analytiky a přinášíme informace o CRM trendech na oborovém serveru CRM portál.

V posledních měsících jsme na CRM portálu publikovali už šest článků. A všechny jsou zaměřené na to, jak má vypadat správné CRM současnosti a budoucnosti.

Abyste neřekli, že vás chceme o něco ochudit, máme pro vás ochutnávku toho, co na CRM portálu najdete.

Jak vypadá CRM, které klienti milují? Je jednoduché a přehledné

Možná jste před časem zaznamenali průzkum spokojenosti s RAYNET CRM. Výsledky jsme zanalyzovali, přidali závěry podobných analýz renomovaných zahraničních serverů a připravili shrnutí, jak má vypadat atraktivní CRM.

Najdete ho v článku Jak vypadá CRM, které klienti milují >>

Cloudové systémy bodují

Samozřejmě také pečlivě sledujeme vývoj a budoucnost cloudových systémů. A ukazuje se, že je víc než nadějná. Podle některých odhadů bude už za dva roky v cloudu 70 % všech CRM.

Víc se dozvíte v článku Cloudové systémy bodují >>

CRM a IoT

Spojení Internet of Things (Internet věcí) se v posledních letech objevuje stále častěji. Jeho propojení s CRM je proto naprosto logické. Díky datům z Internet of Things totiž můžete třeba přizpůsobit cenu na míru zákazníkovi nebo mu nabídnout servis dřív, než vás o to sám požádá.

O dalších výhodách spojení CRM a IoT se dočtete v článku CRM a IoT >>

5 největších CRM trendů současnosti

Podívali jsme se i na další trendy, které CRM ovlivňují a budou ovlivňovat v příštích letech. Je jich spousta. Třeba sociální CRM, které pomáhá získat důvěrnější vztah se zákazníkem, nebo propojování s nejrůznějšími aplikacemi.

Co v příštích letech nejvíc ovlivní CRM, zjistíte v článku 5 největších CRM trendů současnosti >>

Posuňte své CRM o úroveň výš díky Social CRM

Schválně, kolik času trávíte denně na Facebooku, Twitteru, Linkedinu a dalších sociálních sítích? Vsadíme se, že je to čím dál víc. Logicky se proto nabízí i propojení sociálních sítí a CRM.

Jak bude vypadat, zjistíte v článku Posuňte své CRM o úroveň výš díky Social CRM >>

Mobilní aplikace ve spojení s CRM

Pomocí mobilu nakupujeme, bavíme se nebo třeba hledáme recepty k večeři. A samozřejmě přitom používáme různé aplikace. A právě tady se otevírá prostor pro větší propojení s CRM.

Co vám může toto spojení přinést, zjistíte v článku Mobilní aplikace ve spojení s CRM >>

Kromě toho připravujeme i další články. Už brzy se dozvíte, jaké jsou CRM trendy pro rok 2016 nebo jak vám pomůže kombinace CRM a CEM.

Pokud vás tedy kromě obchodu zajímá i odborná stránka CRM, nezapomeňte sledovat CRM portál. Ať víte, jak může jednou RAYNET CRM vypadat.