Přidáváme nového zákazníka
Prvním krokem debordelizace je přidat si do Adresáře nového zákazníka.
- Klikněte na Nový záznam v levém spodním rohu a zvolte položku Klient.
- Vyplňte kolonku Název.
- Funkcí Kopírovat údaje z rejstříku RAYNET automaticky doplní přesný název, adresu a IČ.
- Uložte.


Teď už je to snadné. Na jedno místo si budete ukládat celou historii vašeho vztahu s klientem. Bez dlouhého hledání a doptávání u kolegů získáte přehled o:
- zápisech z jednání,
- důležitých mailech,
- nabídkách,
- nebo uskutečněných prodejích a smlouvách.
Jednoduše si zobrazíte seznam všech zákazníků a podle potřeby jej můžete upravovat. Klikněte na zelenou ikonu “+” umístěnou v pravém konci tmavě modré lišty a vyberte konkrétní sloupce, které chcete mít na hlavní straně.
Následně můžete změnit jejich pořadí nebo přizpůsobit šířku.

Zákazníci jako na dlani díky filtrům
RAYNET nabízí snadné filtrování dat v adresáři, na několik kliknutí tak vždy získáte potřebná data.
- Kolik zákazníků máte.
- O které se stará konkrétní zaměstnanec.
- Jak si stojí zákazníci v objemu prodeje.
A jednoduchým filtrováním nekončíme. Skutečné zázraky se začnou dít díky pokročilému filtrování.
Libovolně nakombinujete desítky kritérií. Na několik kliknutí tak například zjistíte, kolik zákazníků z Brna jste už dva měsíce neoslovili. Vyberte z nich ty, se kterými máte nejvyšší objemy prodeje a pozvěte je při příští služební cestě do Brna na snídani.

Nejoblíbenější filtry si uložte a při příštím filtrování je budete mít nachystané k rychlému použití.

Gratulujeme, máte za sebou první krok k perfektnímu pořádku, nejen v CRM. Teď přeřadíme na vyšší rychlost a vrhneme se na případy. Obchodní případy.