Začínáme 1: Debordelizujte data. Pomůže vám adresář

 
Dokud jste na to v byznysu sami, zvládnete ukočírovat i menší chaos. Ale orientovat se v “pořádku” někoho jiného, to už je vyšší obchodnickou. Díky RAYNETu budete mít všechny informace na jednom místě, srozumitelné a vždy na dosah i z mobilu nebo tabletu.

Přidáváme nového zákazníka

Prvním krokem debordelizace je přidat si do Adresáře nového zákazníka.

  • Klikněte na Nový záznam v levém spodním rohu a zvolte položku Klient.
  • Vyplňte kolonku Název.
  • Funkcí Kopírovat údaje z rejstříku RAYNET automaticky doplní přesný název, adresu a IČ.
  • Uložte.
Založení nového záznamu
Založení nového klienta

Teď už je to snadné. Na jedno místo si budete ukládat celou historii vašeho vztahu s klientem. Bez dlouhého hledání a doptávání u kolegů získáte přehled o:

  • zápisech z jednání,
  • důležitých mailech,
  • nabídkách,
  • nebo uskutečněných prodejích a smlouvách.

Jednoduše si zobrazíte seznam všech zákazníků a podle potřeby jej můžete upravovat. Klikněte na zelenou ikonu “+” umístěnou v pravém konci tmavě modré lišty a vyberte konkrétní sloupce, které chcete mít na hlavní straně.

Následně můžete změnit jejich pořadí nebo přizpůsobit šířku.

Přidání sloupců v seznamu Klientů

Zákazníci jako na dlani díky filtrům

RAYNET nabízí snadné filtrování dat v adresáři, na několik kliknutí tak vždy získáte potřebná data.

  • Kolik zákazníků máte.
  • O které se stará konkrétní zaměstnanec.
  • Jak si stojí zákazníci v objemu prodeje.

A jednoduchým filtrováním nekončíme. Skutečné zázraky se začnou dít díky pokročilému filtrování.

Libovolně nakombinujete desítky kritérií. Na několik kliknutí tak například zjistíte, kolik zákazníků z Brna jste už dva měsíce neoslovili. Vyberte z nich ty, se kterými máte nejvyšší objemy prodeje a pozvěte je při příští služební cestě do Brna na snídani.

Pokročilý filtr Klientů

Nejoblíbenější filtry si uložte a při příštím filtrování je budete mít nachystané k rychlému použití.

Uložení Pokročilého filtru Klientů

Gratulujeme, máte za sebou první krok k perfektnímu pořádku, nejen v CRM. Teď přeřadíme na vyšší rychlost a vrhneme se na případy. Obchodní případy.

Pokračovat na další článek