Začínáme 3: Naučte se pracovat s aktivitami

 
Už jsme vám ukázali, jak do Adresáře přidáte nového zákazníka nebo jak založit obchodní případ. Obchody jsou ale hlavně o Aktivitách. Poptávky, telefonáty, schůzky, smlouvy... Proto se nyní podíváme právě na to, jak je do RAYNETu zadáte.

Zadání aktivity u klienta

K zadání aktivity stačí jen několik kliknutí. Když si například chcete naplánovat novou schůzku s klientem, stačí...

  • Otevřít kartu klienta.
  • Kliknout na zelené tlačítko “+” vpravo nahoře a vybrat schůzku.
  • Zadat název, sepsat body, které chcete projednat, a naplánovat vše v kalendáři.
  • Přidělit schůzce barvu, abyste ji v kalendáři poznali na první pohled.
Založení Schůzky z Klienta

Správa aktivity v kalendáři

Zadanou aktivitu pak najdete u daného termínu v kalendáři. Jakmile je schůzka za vámi, stačí na ni v kalendáři kliknout pravým tlačítkem myši a vybrat možnost Realizováno.

Stejným způsobem naplánujete i navazující aktivitu. Jednoduše:

  • Klikněte v kalendáři na událost pravým tlačítkem myši.
  • Zvolte možnost Vytvořit navazující aktivitu.
  • A doplňte, co plánujete.
Vytvoření navazující aktivity v Kalendáři

Pak už jen aktivitu přesuňte na vhodné datum. RAYNET CRM za vás automaticky doplní, kterého klienta i zakázky se týká.

S oslovením klientů vám poradí filtry

U každého obchodního případu zároveň vidíte, co už jste s klientem řešili a co vás ještě čeká. Jednoduše tak získáte přehled o komunikaci s klientem. A snadno dohledáte třeba zákazníky, se kterými nejste v kontaktu.

Stačí si v Adresáři vyfiltrovat klienty, které jste víc než rok neoslovili a nemáte u nich naplánovanou ani žádnou aktivitu. Rychle tak vidíte, koho má smysl kontaktovat například s novou nabídkou.