Zadání aktivity u klienta
K zadání aktivity stačí jen několik kliknutí. Když si například chcete naplánovat novou schůzku s klientem, stačí...
- Otevřít kartu klienta.
- Kliknout na zelené tlačítko “+” vpravo nahoře a vybrat schůzku.
- Zadat název, sepsat body, které chcete projednat, a naplánovat vše v kalendáři.
- Přidělit schůzce barvu, abyste ji v kalendáři poznali na první pohled.

Správa aktivity v kalendáři
Zadanou aktivitu pak najdete u daného termínu v kalendáři. Jakmile je schůzka za vámi, stačí na ni v kalendáři kliknout pravým tlačítkem myši a vybrat možnost Realizováno.
Stejným způsobem naplánujete i navazující aktivitu. Jednoduše:
- Klikněte v kalendáři na událost pravým tlačítkem myši.
- Zvolte možnost Vytvořit navazující aktivitu.
- A doplňte, co plánujete.

Pak už jen aktivitu přesuňte na vhodné datum. RAYNET CRM za vás automaticky doplní, kterého klienta i zakázky se týká.
S oslovením klientů vám poradí filtry
U každého obchodního případu zároveň vidíte, co už jste s klientem řešili a co vás ještě čeká. Jednoduše tak získáte přehled o komunikaci s klientem. A snadno dohledáte třeba zákazníky, se kterými nejste v kontaktu.
Stačí si v Adresáři vyfiltrovat klienty, které jste víc než rok neoslovili a nemáte u nich naplánovanou ani žádnou aktivitu. Rychle tak vidíte, koho má smysl kontaktovat například s novou nabídkou.