Získejte z obchodních dat maximum. Objevte klíčové analýzy v Raynet CRM a zjistěte, co z nich vyčtete o obchodě, obchodnících, produktech a ziskovosti.
Evoluce, kterou pocítíte. 🦖🦠🧬 Obchodní část je teď zbrusu nová a hlavně upravitelná podle vašich potřeb.
Klíčem k úspěchu v prodeji jsou lidské vztahy. Naučte se, jak obchodníci své vztahy budují.
V obchodu nerozhoduje jen produkt nebo cena. Rozhodují vztahy. Jak je budovat a využívat?
Raynet automatizace si poradí s rutinními úkoly, podívejte se, jak to funguje v praxi. 🔄
Jasně definované cíle jsou základem úspěšného obchodu. Přečtěte si, jak je plánovat.
Vylepšujeme design celé obchodní části včetně Obchodních případů. Už teď si můžete vyzkoušet všechny novinky! 🎯
Díky nástěnce v Raynetu máte vždy na očích to nejdůležitější. Mrkněte, jak funguje.
Gamechanger v obchodní komunikaci je tady. Jednou nastavíte a máte vystaráno. 💪
CRM dělá pořádek v datech i díky chytrým filtrům – ty usnadní obchod, reporty i analýzy.
5 situací, kdy byste bez CRM byli nahraní. A kdy budete rádi, že systém máte, i když byznys teprve rozjíždíte.
Umělá inteligence šetří obchodníkům čas, usnadňuje rozhodování a pomáhá k lepším výsledkům.
Připravte si osvěžující drink, najděte plážové lehátko a pojďte se mrknout na Raynet Minutes.
Námitky při prodeji nejsou překážkou, ale příležitostí. Naučte se je překonávat s respektem i sebevědomím.
Zoho je univerzální CRM nástroj, který pomůže na více frontách. Raynet zase více přizpůsobíte svému byznysu a zejména českým obchodníkům.
Zjistěte, jak v Raynetu nastavit role uživatelů, zabránit nechtěnému smazání dat a co všechno pro bezpečnost vašich informací děláme my.
Vymyslete spouštěč, podmínku, akci – naklikejte to v Raynetu a automatizace pracuje za vás.
Máme pro vás rychlý nášup těch nejnovějších vylepšení v Raynetu. Zapněte stopky, začínáme! ⏱️
Nastavit uživatelská práva, připravit pipeline nebo vyladit obchodní nástěnku. Na co nezapomenout po pořízení CRM?
Jak efektivně využívat CRM a automatizace v obchodu, aby vám leady neprotékaly mezi prsty.
Naučte se sledovat ta správná data, se kterými lépe odhalíte potenciálního zákazníka.
Nové Aktivity dorazily do Raynetu a zvou vás k aktivitě. 😋
Salesforce je robustní CRM pro velké firmy, Raynet je uživatelsky přívětivé a flexibilní CRM, které si oblíbily hlavně malé a střední firmy.
Nový díl Raynet Minutes je tu! 🎉 Hlavní hvězdou jsou Aktivity, které prošly zásadním faceliftem – nejen po vizuální stránce, ale hlavně funkčně.
Zjistěte, jestli jste kooperativní, analytický či asertivní vyjednavač. Pomůže vám to dosáhnout svého.
Základem distributivního vyjednávání je metoda kotvení a následné používání ústupků. Přečtěte si, jak na to.
V Raynetu pořád vylepšujeme! Pošta v CRM, e-mailové šablony, HTML podpisy a další vychytávky jsou už k dispozici.
Pro letošek jsme Péefko…..no, pusťte si to sami. ▶️
Hubspot ukáže největší sílu v kombinaci s dalšími huby. Ve větší firmě s dostatečným rozpočtem. Raynet sedne víc malým a středním firmám.
Připravte se na romantický příběh roku! 🎬
7 z 10 klientů se našich obchodníků ptá, který e-mailingový nástroj si mají s Raynetem propojit. Všechny odpovědi jsme sepsali do jednoho článku, abyste se mohli lépe rozhodnout.
Přečtěte si rady a tipy, jak lépe plánovat svůj čas a dosahovat tím lepších výkonů.
V září jsme po krátké brněnské epizodě přivezli SalesMajstr MeetUp zpět domů do Ostravy. A zaměřili jsme se na ožehavé téma.
Dobré vyjednávání končí dohodou, která je přínosná pro obě strany. Přečtěte si, jak na to.
Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí požadavky a potřeby druhé strany.
Obě CRM jsou si podobná, uživatelsky oblíbená a výkonná. Zatímco Pipedrive se hodí spíš pro menší týmy, RAYNET se přizpůsobí.