Best of 2021: 5 nejlepších novinek v RAYNET CRM za loňský rok

 
Loni jsme RAYNET naboostovali o nové funkce a integrace, které už řadě z vás změnily obchodnický život. Novinek ale bylo hodně, tak vám shrnujeme ty nejlepší vychytávky do jednoho článku. Pokud vám některá z nich dosud unikala, určitě ji vyzkoušejte.

1. On-line podepisování dokumentů

 

Nejzásadnější novinkou je jednoznačně on-line podepisování smluv. Díky této funkci podepíšete s klienty libovolné dokumenty elektronicky a s veškerou právní závazností, takže se zbavíte skenování, výprav na poštu a dalšího zdržování.

Funguje to jednoduše:

  1. Kliknete na záložku Online podepisování.
  2. Vyberete dokument k podpisu.
  3. Vyberete osoby, které mají dokument podepsat.
  4. Všem dotyčným dorazí na e-mail link, ve kterém si dokument přečtou a myší nebo touchpadem podepíšou.
  5. A je hotovo. Podepsaný dokument se vám automaticky zobrazí v CRM.

Čtyři dokumenty můžete měsíčně podepsat zdarma. Ceník dalších podpisů najdete spolu s podrobnějšími informacemi v hlavním článku o On-line podepisování.

2. Nové analýzy a filtrování

 

Vylepšovací kanóny jsme letos zamířili na Analýzy hned na dvou frontách. Jednak prošly redesignem, takže jsou vizuálně příjemnější a přehlednější, ale také jsme přidali pár nových druhů analýz.

První je Mapová analýza. Na mapě kromě klientů a leadů nově uvidíte také své aktivity z kalendáře, což využijete při plánování schůzek. Pokud například z mapy zjistíte, že nedaleko místa schůzky sídlí váš další klient, můžete si naplánovat setkání i s ním.

Úplně novým typem přehledu je Výkon prodejního trychtýře. Z něj zjistíte, jaká část otevřených obchodních případů protéká do dalších fází prodeje, v které fázi vaše obchody nejčastěji končí nebo kde to ve vašem obchodním trychtýři nejvíce „vázne“.

Spolu s analýzami jsme upravili také filtrování. Nově je zasouvatelné, ale především v něm můžete dle libosti editovat své uložené filtry.

Filtrování jsme vylepšili také o:

  • podmínky „je“ a „není“,
  • plovoucí „šoupátko“ pro volbu časového období,
  • a zobrazování výsledků filtrování v reálném čase, takže nemusíte klikat na tlačítka a filtrujete ještě rychleji.

Podrobnosti o filtrování i analýzách najdete v samostatném článku z loňského září.

3. Vylepšená obchodní nástěnka

 

Oblíbené Obchodní nástěnce s přehledem zakázek a jejich fází jsme zjednodušili design a přidali do ní dvě nové funkce:

  1. Zakázky na nástěnce si barevně zvýrazníte, například podle priorit.
  2. Obchodní případy můžete na nástěnce filtrovat podle tří kritérií –⁠ stáří, hodnoty a aktivity.

Více se o nové nástěnce dozvíte v samostatném článku.

4. Integrace se SupportBoxem

 

SupportBox je český online helpdeskový nástroj, který celou komunikaci s klienty, ať už přes e-mail, chat, nebo telefon, spojuje do jednoho místa. Po propojení s RAYNETem bude mít vaše zákaznická podpora všechny důležité údaje o klientech hned na očích.

Když kolegovi ze zákaznické podpory zavolá klient, kterého evidujete v RAYNETu, na monitoru se mu ihned zobrazí některá z následujících informací:

  • jméno klienta,
  • adresa,
  • obchodní případy,
  • zadané úkoly,
  • naplánované schůzky,
  • historie komunikace,
  • nebo vystavené faktury.

Zákaznická podpora tak bude vždy připravena na klientovy otázky. Více o integraci se dozvíte v samostatném článku s videem.

5. Integrace s Freelem

 

RAYNET letos spojil ploutve také s Freelem –⁠ oblíbeným nástrojem pro projektové řízení. Po integraci si Obchodní případy z RAYNETu propojíte s projekty ve Freelu a u Obchodních případů se objeví úkoly a to-do listy, které se k danému projektu vztahují.

Díky tomu:

  • máte perfektní přehled o stavu obchodních případů,
  • snadněji si s kolegy zorganizujete práci,
  • a zlepšíte transparentnost v obchodním týmu.

Podrobnosti o propojení RAYNETu a Freela najdete v samostatném článku.

To byly nejzajímavější novinky loňského roku a podobnou smršť vylepšení můžete čekat i letos. Začátkem roku jsme přidali povinná pole, která vám ušetří solidní porci stresu, a brzy přijdeme s něčím dalším. Stay tuned!