1. On-line podepisování dokumentů
Nejzásadnější novinkou je jednoznačně on-line podepisování smluv. Díky této funkci podepíšete s klienty libovolné dokumenty elektronicky a s veškerou právní závazností, takže se zbavíte skenování, výprav na poštu a dalšího zdržování.
Funguje to jednoduše:
- Kliknete na záložku Online podepisování.
- Vyberete dokument k podpisu.
- Vyberete osoby, které mají dokument podepsat.
- Všem dotyčným dorazí na e-mail link, ve kterém si dokument přečtou a myší nebo touchpadem podepíšou.
- A je hotovo. Podepsaný dokument se vám automaticky zobrazí v CRM.
Čtyři dokumenty můžete měsíčně podepsat zdarma. Ceník dalších podpisů najdete spolu s podrobnějšími informacemi v hlavním článku o On-line podepisování.
2. Nové analýzy a filtrování
Vylepšovací kanóny jsme letos zamířili na Analýzy hned na dvou frontách. Jednak prošly redesignem, takže jsou vizuálně příjemnější a přehlednější, ale také jsme přidali pár nových druhů analýz.
První je Mapová analýza. Na mapě kromě klientů a leadů nově uvidíte také své aktivity z kalendáře, což využijete při plánování schůzek. Pokud například z mapy zjistíte, že nedaleko místa schůzky sídlí váš další klient, můžete si naplánovat setkání i s ním.
Úplně novým typem přehledu je Výkon prodejního trychtýře. Z něj zjistíte, jaká část otevřených obchodních případů protéká do dalších fází prodeje, v které fázi vaše obchody nejčastěji končí nebo kde to ve vašem obchodním trychtýři nejvíce „vázne“.
Spolu s analýzami jsme upravili také filtrování. Nově je zasouvatelné, ale především v něm můžete dle libosti editovat své uložené filtry.
Filtrování jsme vylepšili také o:
- podmínky „je“ a „není“,
- plovoucí „šoupátko“ pro volbu časového období,
- a zobrazování výsledků filtrování v reálném čase, takže nemusíte klikat na tlačítka a filtrujete ještě rychleji.
Podrobnosti o filtrování i analýzách najdete v samostatném článku z loňského září.
3. Vylepšená obchodní nástěnka
Oblíbené Obchodní nástěnce s přehledem zakázek a jejich fází jsme zjednodušili design a přidali do ní dvě nové funkce:
- Zakázky na nástěnce si barevně zvýrazníte, například podle priorit.
- Obchodní případy můžete na nástěnce filtrovat podle tří kritérií – stáří, hodnoty a aktivity.
Více se o nové nástěnce dozvíte v samostatném článku.
4. Integrace se SupportBoxem
SupportBox je český online helpdeskový nástroj, který celou komunikaci s klienty, ať už přes e-mail, chat, nebo telefon, spojuje do jednoho místa. Po propojení s RAYNETem bude mít vaše zákaznická podpora všechny důležité údaje o klientech hned na očích.
Když kolegovi ze zákaznické podpory zavolá klient, kterého evidujete v RAYNETu, na monitoru se mu ihned zobrazí některá z následujících informací:
- jméno klienta,
- adresa,
- obchodní případy,
- zadané úkoly,
- naplánované schůzky,
- historie komunikace,
- nebo vystavené faktury.
Zákaznická podpora tak bude vždy připravena na klientovy otázky. Více o integraci se dozvíte v samostatném článku s videem.
5. Integrace s Freelem
RAYNET letos spojil ploutve také s Freelem – oblíbeným nástrojem pro projektové řízení. Po integraci si Obchodní případy z RAYNETu propojíte s projekty ve Freelu a u Obchodních případů se objeví úkoly a to-do listy, které se k danému projektu vztahují.
Díky tomu:
- máte perfektní přehled o stavu obchodních případů,
- snadněji si s kolegy zorganizujete práci,
- a zlepšíte transparentnost v obchodním týmu.
Podrobnosti o propojení RAYNETu a Freela najdete v samostatném článku.
To byly nejzajímavější novinky loňského roku a podobnou smršť vylepšení můžete čekat i letos. Začátkem roku jsme přidali povinná pole, která vám ušetří solidní porci stresu, a brzy přijdeme s něčím dalším. Stay tuned!