Srovnání CRM: Raynet vs. Zoho CRM

Srovnání CRM: Raynet vs. Zoho CRM

Zoho je univerzální CRM nástroj, který pomůže na více frontách. Raynet zase více přizpůsobíte svému byznysu a zejména českým obchodníkům.

CRM
NEJNOVĚJŠÍ
OBLÍBENÉ
Více aktivity v nových Aktivitách

Více aktivity v nových Aktivitách

Láska na první klik: Raynet CRM a Pošta si padli do oka! 💘

Láska na první klik: Raynet CRM a Pošta si padli do oka! 💘

Vyvoněli jsme 3 části RAYNETu, mrkněte na ně 😉

Vyvoněli jsme 3 části RAYNETu, mrkněte na ně 😉

[NePF 2025] Stresy OFF, Vánoce ON

[NePF 2025] Stresy OFF, Vánoce ON

Automatizace v RAYNETu jsou tu! Hoďte pravidelné úkoly na autopilota

Automatizace v RAYNETu jsou tu! Hoďte pravidelné úkoly na autopilota

RAYNET AI – povolený doping pro všechny obchodníky

RAYNET AI – povolený doping pro všechny obchodníky

Ve městě i v terénu. Mějte novou mobilní RAYNETí appku vždy po ruce!

Ve městě i v terénu. Mějte novou mobilní RAYNETí appku vždy po ruce!

Strom viditelnosti: Nastavte si, kdo vidí čí záznamy

Strom viditelnosti: Nastavte si, kdo vidí čí záznamy

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Spouštíme SalesDriver: portál s kompletním know-how pro obchodní manažery

Spouštíme SalesDriver: portál s kompletním know-how pro obchodní manažery

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Top e-mailingové nástroje: který je ten pravý pro spolupráci s Raynetem

Top e-mailingové nástroje: který je ten pravý pro spolupráci s Raynetem

7 z 10 klientů se našich obchodníků ptá, který e-mailingový nástroj si mají s Raynetem propojit. Všechny odpovědi jsme sepsali do jednoho článku, abyste se mohli lépe rozhodnout.

Time management obchodníků jako klíč k produktivitě i spokojenosti

Time management obchodníků jako klíč k produktivitě i spokojenosti

Přečtěte si rady a tipy, jak lépe plánovat svůj čas a dosahovat tím lepších výkonů.

Dobré vyjednávání je takové, které vytváří hodnotu. Jak na to?

Dobré vyjednávání je takové, které vytváří hodnotu. Jak na to?

Dobré vyjednávání končí dohodou, která je přínosná pro obě strany. Přečtěte si, jak na to.

Investigativní vyjednávání: zjišťujte potřeby, ne požadavky

Investigativní vyjednávání: zjišťujte potřeby, ne požadavky

Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí požadavky a potřeby druhé strany.

Vyjednávání začíná dávno před schůzkou. Jak se připravit, aby bylo úspěšné

Vyjednávání začíná dávno před schůzkou. Jak se připravit, aby bylo úspěšné

Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.

Proč je důležité vyjednávat: klíčová dovednost úspěšných obchodníků

Proč je důležité vyjednávat: klíčová dovednost úspěšných obchodníků

Vyjednávání je klíčová dovednost obchodníků, která rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ovládněte ji a získejte navrch před ostatními prodejci.