Do CRM přidáváme nové integrace a ty stávající neustále vylepšujeme. Vyzkoušejte je a usnadněte si práci.
Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. Přímo v CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.
Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.
V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.
Vytvářejte lépe zacílené kampaně a mějte přehled o jejich dopadu na obchod.
Poznejte své klíčové zákazníky, kterým byste měli věnovat nejvíc času a energie.
Popostrčte dobrým follow-upem potenciálního klienta k dalšímu kroku v obchodním procesu. Ukážeme vám, jak na to.
Vypracujte si databázi, do které nacpete první poslední o každém jednom zákazníkovi.
Učit se stylem hození do vody možná v některých profesích funguje, ale v salesu ne.
Každý obchodník musí být tak trochu psycholog. Máme pro vás pár tipů, jak psychologii v salesu využít ke svému prospěchu.
Být leaderem není jednoduché. Chcete vědět, jak vést tým efektivněji?
Jak CRM aplikace pomáhá obchodníkům v terénu
Poznejte své zákazníky a pochopte, jakými jazyky lásky k nim máte mluvit, aby vám rozuměli.
Budování dobrých obchodních vztahů se vám vyplatí. Spokojený zákazník nakoupí znovu a doporučí vás dál.
Zjistěte, co hýbe obchodnickým světem a jaké trendy byste měli brát v potaz, abyste udrželi krok s dobou, klienty i konkurencí.
I když stojí na pozadí, jsou SDR obchodníci důležitou součástí obchodního týmu. Přečtěte si, v čem spočívá jejich práce.
Přečtěte si, co obnáší práce obchodního manažera nebo obchodního ředitele. Jaké má úkoly a jaké dovednosti a vlastnosti potřebuje.
Chcete-li být dobrým obchodním manažerem, nestačí vám být dobrým obchodníkem. Poznejte 4 oblasti, které musíte také ovládnout.