Všechny byznys data máme precizně roztříděné a každý se k nim dostane na pár kliknutí. Odkudkoliv. Taky máme okamžitý přehled, kdy jsme naposledy komunikovali se zákazníkem, jaký je progres i výsledky. Jsme proaktivní, nic neuhnívá a klienti jsou nadšení. Díky lepšímu plánování jsme zamakali na zákaznické péči...
Realita bývá trochu jiná... Obchod je dynamická oblast, ve které se priority mění s každou novou příležitostí. Přesto se dá kočírovat s grácií a lehkostí. Pokud chcete obchodování a vztah se zákazníkem řídit co nejlépe, tak se díváte na tu správnou pozvánku.
Co se dozvíte?
- Co jsou základní ingredience fungujícího CRM (řízení vztahů se zákazníky)
- Jak pracovat s daty o klientech a hlavně, jak je využít pro vyšší obrátky obchodu
- Jak evidovat a řídit obchodní příležitosti
- Jak si při každodenní obchodničině udržet čistou hlavu
- Jak řídit obchodníky a kontrolovat kvalitu jejich práce
- Jak obchodníkům ulehčit byrokracii a zjednodušit práci v terénu
- Jak rozvíjet vztahy se stávajícími klienty a zvyšovat hodnotu budoucích prodejů
- Jaké procesy péče automatizovat a proč jiné naopak ne
Konkrétní řešení budeme ukazovat přímo v RAYNET CRM. Dané postupy jsou ale přenositelné i do jiných CRM.
A doufáme, že se potom budete cítit podobně jako obchodník vpravo:
Kdo bude školit?
Zkušení konzultanti z RAYNETu. Za 13 let jsme konzultovali obchod ve stovkách firem. Našim klientům předáváme know-how osobně nebo na konferencích. Nyní máme školení i pro “neklienty” RAYNETu. Aby to nebylo jen z "naší hlavy" - tohle o nás vypověděli zákazníci v nezávislém průzkumu:

Pro koho je seminář určen?
- account manažery
- obchodní ředitele
- ředitele a majitele firem
- zákaznickou podporu
- CRM manažery
Naopak seminář není určený pro uživatele RAYNET CRM. Pokud patříte mezi ně, rádi vás uvidíme na školení.
Kdy? Kde? Za kolik?
Kdy: 8:30 - 11:30 ve všech městech
Kde: Impact Hub (Praha, Brno, Ostrava)
Za kolik: 490 Kč bez DPH