7 z 10 klientů se našich obchodníků ptá, který e-mailingový nástroj si mají s Raynetem propojit. Všechny odpovědi jsme sepsali do jednoho článku, abyste se mohli lépe rozhodnout.
Přečtěte si rady a tipy, jak lépe plánovat svůj čas, dosahovat tím lepších výkonů a být v práci spokojenější.
Dobré vyjednávání končí dohodou, která je přínosná pro obě strany. Přečtěte si, jak na to.
Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí nejen požadavky, ale hlavně potřeby a zájmy druhé strany.
Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.
Vyjednávání je klíčová dovednost obchodníků, která rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ovládněte ji a získejte navrch před ostatními prodejci.
Podařilo se nám shrnout, co pozice obchodního referenta nejčastěji obnáší, rozdíly mezi referenty a obchodníky a vliv CRM na tuto pozici.
Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. V CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.
Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.
V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.
Vytvářejte lépe zacílené kampaně a mějte přehled o jejich dopadu na obchod.
Poznejte své klíčové zákazníky, kterým byste měli věnovat nejvíc času a energie.