Gamechanger v obchodní komunikaci je tady. Jednou nastavíte a máte vystaráno. 💪
Umělá inteligence šetří obchodníkům čas, usnadňuje rozhodování a pomáhá k lepším výsledkům.
Námitky při prodeji nejsou překážkou, ale příležitostí. Naučte se je překonávat s respektem i sebevědomím.
Jak efektivně využívat CRM a automatizace v obchodu, aby vám leady neprotékaly mezi prsty.
Naučte se sledovat ta správná data, se kterými lépe odhalíte potenciálního zákazníka.
Zjistěte, jestli jste kooperativní, analytický či asertivní vyjednavač. Pomůže vám to dosáhnout svého.
Základem distributivního vyjednávání je metoda kotvení a následné používání ústupků. Přečtěte si, jak na to.
7 z 10 klientů se našich obchodníků ptá, který e-mailingový nástroj si mají s Raynetem propojit. Všechny odpovědi jsme sepsali do jednoho článku, abyste se mohli lépe rozhodnout.
Přečtěte si rady a tipy, jak lépe plánovat svůj čas a dosahovat tím lepších výkonů.
Dobré vyjednávání končí dohodou, která je přínosná pro obě strany. Přečtěte si, jak na to.
Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí požadavky a potřeby druhé strany.
Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.