Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí nejen požadavky, ale hlavně potřeby a zájmy druhé strany.
Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.
Vyjednávání je klíčová dovednost obchodníků, která rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ovládněte ji a získejte navrch před ostatními prodejci.
Podařilo se nám shrnout, co pozice obchodního referenta nejčastěji obnáší, rozdíly mezi referenty a obchodníky a vliv CRM na tuto pozici.
Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. V CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.
Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.
V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.
Vytvářejte lépe zacílené kampaně a mějte přehled o jejich dopadu na obchod.
Poznejte své klíčové zákazníky, kterým byste měli věnovat nejvíc času a energie.
Popostrčte dobrým follow-upem potenciálního klienta k dalšímu kroku v obchodním procesu. Ukážeme vám, jak na to.
Vypracujte si databázi, do které nacpete první poslední o každém jednom zákazníkovi.
Učit se stylem hození do vody možná v některých profesích funguje, ale v salesu ne.