Chtěl bych vám shrnout ty tři základní principy, pod kterými vnímám ten prodej 2.0.
Nejdřív jsme se bavili o takzvaném neobchodním prodeji. Že lidé mají negativní asociace ke slovu prodej a je důležité vytvářet takzvanou tu neprodejní atmosféru, kde se lidé cítí dobře, cítí se pod kontrolou a netlačeni. Bavili jsme se potom o dobru, jako o nové strategii v prodeji, kdy jsem říkal, že dneska je velice důležité, aby lidé vnímali, že ta jejich práce má pozitivní vliv na klienty a okolí. A ta třetí věc, o které jsme se bavili, nonkonformisté vyhrávají, že zkazníci chtějí být vzděláváni, chtějí, aby je někdo posouval dopředu a vyžaduje to komerční vzdělávání, komerční učení.
To jsou za mě takové tři základní principy, za kterými právě vnímám tu filosofii prodeje 2.0. Jak prodávat, ale právě neprodávat.