Dlouhodobé vztahy v obchodu: proč jsou klíčem k úspěchu a jak je opravdu budovat

Dlouhodobé vztahy v obchodu: proč jsou klíčem k úspěchu a jak je opravdu budovat

V obchodu nerozhoduje jen produkt nebo cena. Rozhodují vztahy. Jak je budovat, udržovat a využívat ve svůj prospěch?

5 min. čtení Obchod
NEJNOVĚJŠÍ
OBLÍBENÉ
📬 Automatizované e-maily, které se pošlou samy. A přesně, kdy mají.

📬 Automatizované e-maily, které se pošlou samy. A přesně, kdy mají.

Vyvoněli jsme 3 části RAYNETu, mrkněte na ně 😉

Vyvoněli jsme 3 části RAYNETu, mrkněte na ně 😉

Raynet Minutes #7: Vylepšené záložky, automatizované e-maily a další pecky

Raynet Minutes #7: Vylepšené záložky, automatizované e-maily a další pecky

Automatizace v RAYNETu jsou tu! Hoďte pravidelné úkoly na autopilota

Automatizace v RAYNETu jsou tu! Hoďte pravidelné úkoly na autopilota

RAYNET AI – povolený doping pro všechny obchodníky

RAYNET AI – povolený doping pro všechny obchodníky

Láska na první klik: Raynet CRM a Pošta si padli do oka! 💘

Láska na první klik: Raynet CRM a Pošta si padli do oka! 💘

Strom viditelnosti: Nastavte si, kdo vidí čí záznamy

Strom viditelnosti: Nastavte si, kdo vidí čí záznamy

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Více aktivity v nových Aktivitách

Více aktivity v nových Aktivitách

Vyjednávání začíná dávno před schůzkou. Jak se připravit, aby bylo úspěšné

Vyjednávání začíná dávno před schůzkou. Jak se připravit, aby bylo úspěšné

Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.

Proč je důležité vyjednávat: klíčová dovednost úspěšných obchodníků

Proč je důležité vyjednávat: klíčová dovednost úspěšných obchodníků

Vyjednávání je klíčová dovednost obchodníků, která rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ovládněte ji a získejte navrch před ostatními prodejci.

Co dělá obchodní referent, jak vypadá jeho pracovní náplň a jak se liší od obchodníka

Co dělá obchodní referent, jak vypadá jeho pracovní náplň a jak se liší od obchodníka

Podařilo se nám shrnout, co pozice obchodního referenta nejčastěji obnáší, rozdíly mezi referenty a obchodníky a vliv CRM na tuto pozici.

7 obchodních činností, které za vás obstará automatizace

7 obchodních činností, které za vás obstará automatizace

Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. V CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.

Jak se liší ERP a CRM: 5 hlavních rozdílů

Jak se liší ERP a CRM: 5 hlavních rozdílů

Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.

Jak zlepšit komunikaci se zákazníky pomocí CRM

Jak zlepšit komunikaci se zákazníky pomocí CRM

V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.