Sledování a interpretace dat v obchodu: abyste se v nich neutopili, ale chytli velké ryby

Sledování a interpretace dat v obchodu: abyste se v nich neutopili, ale chytli velké ryby

Naučte se sledovat ta správná data, se kterými lépe odhalíte potenciálního zákazníka.

5 min. čtení Obchod
NEJNOVĚJŠÍ
OBLÍBENÉ
Investigativní vyjednávání: zjišťujte potřeby, ne požadavky

Investigativní vyjednávání: zjišťujte potřeby, ne požadavky

Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí požadavky a potřeby druhé strany.

Vyjednávání začíná dávno před schůzkou. Jak se připravit, aby bylo úspěšné

Vyjednávání začíná dávno před schůzkou. Jak se připravit, aby bylo úspěšné

Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.

Proč je důležité vyjednávat: klíčová dovednost úspěšných obchodníků

Proč je důležité vyjednávat: klíčová dovednost úspěšných obchodníků

Vyjednávání je klíčová dovednost obchodníků, která rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ovládněte ji a získejte navrch před ostatními prodejci.

Co dělá obchodní referent, jak vypadá jeho pracovní náplň a jak se liší od obchodníka

Co dělá obchodní referent, jak vypadá jeho pracovní náplň a jak se liší od obchodníka

Podařilo se nám shrnout, co pozice obchodního referenta nejčastěji obnáší, rozdíly mezi referenty a obchodníky a vliv CRM na tuto pozici.

7 obchodních činností, které za vás obstará automatizace

7 obchodních činností, které za vás obstará automatizace

Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. V CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.

Jak se liší ERP a CRM: 5 hlavních rozdílů

Jak se liší ERP a CRM: 5 hlavních rozdílů

Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.