7 z 10 klientů se našich obchodníků ptá, který e-mailingový nástroj si mají s Raynetem propojit. Všechny odpovědi jsme sepsali do jednoho článku, abyste se mohli lépe rozhodnout.
Přečtěte si rady a tipy, jak lépe plánovat svůj čas, dosahovat tím lepších výkonů a být v práci spokojenější.
Dobré vyjednávání končí dohodou, která je přínosná pro obě strany. Přečtěte si, jak na to.
Vyjednavač by měl být zvěd, ne válečník. Vybavený dobře mířenými otázkami, kterými zjistí nejen požadavky, ale hlavně potřeby a zájmy druhé strany.
Dobré vyjednávání znamená dobrý obchod. K tomu je ale nutná i dobrá příprava. Přečtěte si 5 kroků, které vás čekají než usednete k vyjednávacímu stolu.
Vyjednávání je klíčová dovednost obchodníků, která rozhoduje o jejich úspěchu či neúspěchu. Ovládněte ji a získejte navrch před ostatními prodejci.
Podařilo se nám shrnout, co pozice obchodního referenta nejčastěji obnáší, rozdíly mezi referenty a obchodníky a vliv CRM na tuto pozici.
Přečtěte si 7 tipů, jak si usnadnit obchodní procesy. V CRM se mohou automaticky zakládat leady, posílat follow-upy nebo vytvářet reporty.
Zjistěte, jak se oba firemní systémy liší a jaké jsou jejich výhody, abyste dokázali lépe posoudit, který potřebujete.
V CRM evidujete kompletní historii zákazníků, takže je komunikace s nimi rychlejší a kvalita služeb vyšší. Přečtěte si, jak to funguje v praxi.
Vytvářejte lépe zacílené kampaně a mějte přehled o jejich dopadu na obchod.
Poznejte své klíčové zákazníky, kterým byste měli věnovat nejvíc času a energie.
Popostrčte dobrým follow-upem potenciálního klienta k dalšímu kroku v obchodním procesu. Ukážeme vám, jak na to.
Vypracujte si databázi, do které nacpete první poslední o každém jednom zákazníkovi.
Učit se stylem hození do vody možná v některých profesích funguje, ale v salesu ne.
Každý obchodník musí být tak trochu psycholog. Máme pro vás pár tipů, jak psychologii v salesu využít ke svému prospěchu.
Být leaderem není jednoduché. Chcete vědět, jak vést tým efektivněji?
Jak CRM aplikace pomáhá obchodníkům v terénu
Poznejte své zákazníky a pochopte, jakými jazyky lásky k nim máte mluvit, aby vám rozuměli.
Budování dobrých obchodních vztahů se vám vyplatí. Spokojený zákazník nakoupí znovu a doporučí vás dál.
Zjistěte, co hýbe obchodnickým světem a jaké trendy byste měli brát v potaz, abyste udrželi krok s dobou, klienty i konkurencí.
I když stojí na pozadí, jsou SDR obchodníci důležitou součástí obchodního týmu. Přečtěte si, v čem spočívá jejich práce.
Přečtěte si, co obnáší práce obchodního manažera nebo obchodního ředitele. Jaké má úkoly a jaké dovednosti a vlastnosti potřebuje.
Chcete-li být dobrým obchodním manažerem, nestačí vám být dobrým obchodníkem. Poznejte 4 oblasti, které musíte také ovládnout.
Přečtěte si rady pro obchodníky, jak se na hovor připravit, jaké zásady během telefonátu dodržovat a jak si klienta získat.
Přečtěte si, jak vyhodnotit leady a jejich potenciál k nákupu, abyste zefektivnili svůj obchod.
Pomocí obchodních metrik zjistíte, kde má váš tým slabiny i jak vylepšit obchodní proces.
Zjistěte, co obnáší práce obchodního zástupce. Jaké dovednosti musí ovládat a jaké vlastnosti jsou předpokladem.
Zjistěte, jak se liší B2B marketing od B2C, jaká jsou jeho specifika a jak postupovat, abyste své klienty oslovili a také je u sebe udrželi.
Poznejte nejčastější příčiny, které nutí obchodníky odcházet.
Špatně vedené obchodní porady firmě víc uškodí, než přinesou. Přečtěte si osvědčené tipy, jak je vést efektivně.
Zjistěte, jakému jednání byste se jako obchodníci měli vyhnout, abyste se nedopouštěli nekalých obchodních praktik.
Přečtěte si, jak pomocí indexu zjistíte své postavení na LinkedInu a jak jeho hodnotu vylepšit, aby to pomohlo vašemu obchodu.
Neexistuje univerzální návod, jak být dobrým obchodníkem. Je ale pár vlastností a dovedností, které mají ti nejlepší obchodníci společné. Podívejte se na ně.
Využijte digitální stopy klienta a poznejte ho co nejlépe dříve, než se naživo potkáte. Čtěte 6 tipů, co se o leadu můžete dozvědět a kde hledat.
Přečtěte si, jak na efektivnější generování leadů pomocí placeného nástroje od LinkedInu. Zjistěte, jestli se vám vyplatí.
Přečtěte si, jak stanovíte cíle pro svůj byznys podle metody SMART a jak vám pomohou dosahovat lepších výsledků v obchodu.
Aktivní naslouchání, budování vztahů nebo znalost produktu. Přečtěte si, co všechno by měl špičkový obchodník ovládat.
Obchodní plán pomáhá podnikatelům ujasnit si cíle, předejít rizikům i oslovit investory. Přečtěte si, co obsahuje a jakou má formu.
Obchodníci hledají leady na LinkedInu, sociálních sítí ale existuje víc.
Kdy stojí cold calling za vyzkoušení a kdy je lepší se soustředit na jiný způsob generování leadů?
Přečtěte si tipy na nástroje a aplikace, které vám usnadní a zefektivní práci, řízení projektů a uzavírání obchodů.
Kdy vám externí sales konzultant pomůže a kdy se vyplatí se obchodem prokousat sami?
Přečtěte si, jak funguje 7 nejužitečnějších sales metod, které byste jako obchodníci měli vyzkoušet.
Zjistěte, jak dovést všechny potenciální zákazníky prodejním trychtýřem až k uzavření obchodu.
Díky prodeji přes partnera se malé firmy dostanou k novým zákazníkům.
Povedená obchodní schůzka je pro úspěch obchodu klíčová.
Dobře napsaný e-mail udělá dojem a utkví v paměti. Řiďte se těmito jednoduchými radami.
Abyste na trhu uspěli, musíte dobře znát svou konkurenci a její produkty.
Přečtěte si, proč je důležité mít vytvořenou byznysovou strategii a jak se liší od obchodního plánu nebo procesu.
Přečtěte si, jak se díky metodám z psychoterapie stanete lepším obchodníkem.
Když se obchod nepovede, je potřeba zjistit, proč se to stalo.
Připravte obchodní nabídku, která navnadí zákazníka a přiměje ho nakoupit. Řiďte se 5 jednoduchými radami.
Potřebujete si domluvit schůzku s klientem a tápete, jak vybrat ideální termín?