Sledování a interpretace dat v obchodu: abyste se v nich neutopili, ale chytli velké ryby

Sledování a interpretace dat v obchodu: abyste se v nich neutopili, ale chytli velké ryby

Naučte se sledovat ta správná data, se kterými lépe odhalíte potenciálního zákazníka.

5 min. čtení Obchod
NEJNOVĚJŠÍ
OBLÍBENÉ
Více aktivity v nových Aktivitách

Více aktivity v nových Aktivitách

Láska na první klik: Raynet CRM a Pošta si padli do oka! 💘

Láska na první klik: Raynet CRM a Pošta si padli do oka! 💘

Vyvoněli jsme 3 části RAYNETu, mrkněte na ně 😉

Vyvoněli jsme 3 části RAYNETu, mrkněte na ně 😉

[NePF 2025] Stresy OFF, Vánoce ON

[NePF 2025] Stresy OFF, Vánoce ON

Automatizace v RAYNETu jsou tu! Hoďte pravidelné úkoly na autopilota

Automatizace v RAYNETu jsou tu! Hoďte pravidelné úkoly na autopilota

RAYNET AI – povolený doping pro všechny obchodníky

RAYNET AI – povolený doping pro všechny obchodníky

Ve městě i v terénu. Mějte novou mobilní RAYNETí appku vždy po ruce!

Ve městě i v terénu. Mějte novou mobilní RAYNETí appku vždy po ruce!

Strom viditelnosti: Nastavte si, kdo vidí čí záznamy

Strom viditelnosti: Nastavte si, kdo vidí čí záznamy

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Z chaosu řád. Nastavte si nově notifikace podle sebe!

Spouštíme SalesDriver: portál s kompletním know-how pro obchodní manažery

Spouštíme SalesDriver: portál s kompletním know-how pro obchodní manažery

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Podepisujte s klienty dokumenty online pomocí RAYNETu

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Rejnočí tipy pro šťastné a veselé „off-Vánoce”

Připravte si pro vánoční odstřihnutí od online světa dobrou půdu. Máme pro vás 5 tipů.

RAYNETí příručka přežití

RAYNETí příručka přežití

O tom, jak se dělá úspěšný cloudový byznys, jsme nevěděli vůbec nic. Žádná příručka "Jak se dělá úspěšný cloud" není. Ale příručka přežití v RAYNETu existuje!

Webinář: Jak začít s RAYNETem

Webinář: Jak začít s RAYNETem

RAYNET je on-line software pro lepší obchod. Manažerům, obchodníkům a majitelům firem pomáhá evidovat, plánovat i vyhodnocovat.

[PF 2018] Zpíváme vám zase přání, ať byznys vám každý chválí

[PF 2018] Zpíváme vám zase přání, ať byznys vám každý chválí

Dalších 12 společných měsíců, za které vám chceme poděkovat. A vyzpívat vám všechna přání do roku 2018!

Budeme letos nadělovat společně?

Budeme letos nadělovat společně?

Tento rok vás neobdarujeme maličkostí. Společně s vámi bychom totiž chtěli nadělit velký a smysluplný dar. O co jde? Chtěli bychom se složit na auto pro Společnost rané péče. S vámi.

Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo

Doporučte nás a pošleme vám RAYNETí pivo

Pro RAYDAY jsme připravili pivní speciál, a i když na akcích slavil úspěch, pár desítek lahví nám zbylo. Rádi bychom je poslali tam, kam patří - mezi vás. :-) Takže každý, kdo do konce týdne doporučí RAYNET 10 svým známým přes náš partnerský program, dostane 3 lahve RAYNETího piva. Jak na doporučování? Mrkněte na video!

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Vyzpovídali jsme Alzu, Slevomat, ZOOT a CZC.cz: jak zvládají vánoční nápor na zákaznický servis?

Česká e-commerce má za sebou další rekordní Vánoce. Samotná Alza prodala během sedmi dní zboží za miliardu. Tradičně mimořádný předvánoční tlak na zákaznickou podporu tím meziročně ještě zesílil. Zeptali jsme se proto čtyř velkých e-shopů, jak si s náporem poradili.

SalesMajstr MeetUp: Prodej 2.0

SalesMajstr MeetUp: Prodej 2.0

Zveme vás na první SalesMajstr MeetUp. Bližší info o semináři, včetně termínu a možnosti zarezervovat si místo naleznete na odkazu níže.

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nechtěli se upomínat o doklady, tak vymysleli Klientské pivo

Nepotkal jsem v byznysu moc lidí, u kterých bych tak často kroutil hlavou, jako u Tomáše a Martina. Malá fabulace: Představme si dva velmi ambiciózní čerstvé absolventy, kteří by rádi ovládli svět. Rozhodují se, ve kterém oboru vybudují své budoucí impérium. Volba je rychlá a jasná… budou… účetní!

Hledáme NADobchoďáka s rejnočí DNA

Hledáme NADobchoďáka s rejnočí DNA

Tak tohle jsme my. Tedy, část z nás. Makáme na nových poptávkách, kterých stále přibývá a už na ně nestačíme. Hledáme proto k sobě vzácný druh – NADobchoďáka s rejnočí DNA. Možná jste o něm ještě neslyšeli, ale my věříme, že naše vody pár kusů brázdí.

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Liftago na CustomerConu: Zákazníkům věříme a představujeme si, že nám za zády pořád stojí novinář

Hledáte tipy na prvotřídní péči o zákazníky? Pak určitě nesmíte minout rady těch, co už mají tohle bojiště dobře zmapované. Přinášíme vám proto report a vychytávky z první prozákaznické konference CustomerCon.

Tralala z RAYNETu do 2017

Tralala z RAYNETu do 2017

Rok se s rokem sešel a RAYNET zase zpívá své PFko! Zase jsme si na pár dní popustili uzdu fantazie, přezpívali písničku Deck the halls a tady je výsledek! :-)

Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem

Partnerský program: pomozte nám dostat RAYNET do dalších zajímavých firem

Máme fakt radost, že nás máte rádi. Protože my vás moc! A tak trochu doufáme, že nám pomůžete zlepšit podnikání i v dalších zajímavých firmách.

Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte.

Říkejte si o feedback. Vaši klienti uvidí, že se staráte.

Máte obavy, že dotazníkem se zpětnou vazbou klienty otrávíte? Dobrá zpráva na začátek: opak je pravdou. Zákazníci uvidí, že se o ně zajímáte a chcete se zlepšovat. Ocení to!

Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv

Děkujeme vám za všechno a užijte si Cokoliv

Další RAYNETí rok je za námi a nás neuvěřitelně těší, že jsme u toho byli společně. Na oplátku bychom vám nejraději dali úplně všechno. Ale to nejde.

DIY: Jak ve firmě nakopnout vlastní produkci videí

DIY: Jak ve firmě nakopnout vlastní produkci videí

Do videomarketingu jsme se v RAYNETu ponořili před 4 lety a šli jsme do toho po hlavě: vlastní vybavení, studio, herci i postprodukce.

71procent: Cesty k efektivnějšímu byznysu

71procent: Cesty k efektivnějšímu byznysu

Léto je skvělý čas pro načerpání inspirace na druhou půlku byznys sezóny. Tak jsme ve spolupráci s dalšími ostravskými firmami připravili minikonferenci 71procent se čtyřmi přednáškami, o kterých věříme, že mají potenciál ve vašich hlavách zarezonovat. Proč 71procent?

Co v Ostravě při Coloursech? Užijte si tipy od rejnoků

Co v Ostravě při Coloursech? Užijte si tipy od rejnoků

Všude hlásáme, že jsme ostravští patrioti, tak bychom se měli podělit o to, co v Ostravě máme rádi. Snad vám ušetříme nějaký čas, který byste dali do googlení a procházení recenzí. Užijte si Coloursy i Ostravu!

RAYNET vyráží na turné - potkáme se tam i s vámi?

RAYNET vyráží na turné - potkáme se tam i s vámi?

Po 11 letech naprostého ponoření do řízení obchodu pořádáme první RayDay. Při inspirativních setkáních v Brně, Praze, Ostravě a Bratislavě uživatelům RAYNET CRM předáme tipy, znalosti a zkušenosti, které pomáhají dělat lepší obchod.

Marketing festival se stěhuje. Hurá??!

Marketing festival se stěhuje. Hurá??!

Marketing festival se stěhuje do Ostravy. Všem brnamilovným návštěvníkům tak nezbývá než si sbalit Macbook, chemex a vyrazit směrem k polským hranicím. My, ostravští patrioti, z toho nejsme nadšeni - přijdeme o svůj oblíbený výlet do nejlepšího města. No co už s váma, aspoň vám dáme tipy, kde u nás jíst, pít a třeba i spát.

O videomarketingu, změnách a zpívaném PF. Tradiční novoroční rozhovor s ředitelem RAYNETu.

O videomarketingu, změnách a zpívaném PF. Tradiční novoroční rozhovor s ředitelem RAYNETu.

Loni jsme se slova tradice ještě báli, ale už potřetí je tady předvánoční rozhovor s ředitelem RAYNETu Martinem, kterého zpovídal Martin Brablec z Obsahové agentury.

PF 2016: Nazpíváno s láskou

PF 2016: Nazpíváno s láskou

Psané? Focené? Malované? Nic z toho. PF 2016 jsme vám nazpívali.

Představujeme vám zákaznickou podporu MaMaZu

Představujeme vám zákaznickou podporu MaMaZu

Kdo vám u nás zvedne telefon? Kdo vám odpoví na e-mail nebo chat? Podívejte se na krátké seznamovací video :-).

Co mít v prodeji pod kontrolou?

Co mít v prodeji pod kontrolou?

Obchodní výsledky ovlivníte jen do určité míry. Proto má pro vás Michal jedno závěrečné poselství.